Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ännu en som har frågor om skuldsanering

Å jag fick avslag 3 gånger för att jag enbart jobbade 70%...trots att jag visade att jag sökte extra jobb.
Så jag håller helt på linjen att ALLT beror på handläggaren och vad den anser, även om så inte borde vara fallet.
Jag tror att efter att följt m här i forumet i flera år att det blivit hårdare att få beviljat sanering. Men sen oxå omständigheter i övrigt o tyvärr nog oxå handläggare..
Jag är ju klar med min så jag hade kanske tur...vem vet. Tacksam är jag iaf.

Tack för svar! Ja det verkar bara olika synpunkt om vad man ska göra och inte göra . Helt ärligt tvivlar jag på båda att man ska ska släppt sina skulder eller att man ska jobba 100% innan man kan få skuldsanering. Att släppa till KFM är inget alternativ nu, då det verkar vara rena krigsregler när det gäller utmätning, ska de komma hem till oss och ta sonens dator som sambon köpt till honom? Ska de ta hennes bil, smycken och kläder för att JAG har skulder? Ska de komma och ta hennes väska som hon fått av sin mor? Man blir ju mörkrädd när man läser vad folk råkar ut för .
Man får också komma ihåg att vi som svarar inte vet säkert utan bara kan svara efter egna erfarenheter.

Tack ! Känns lättare att skicka in nu. Inte för att jag har ett val utan för att jag vet att det inte behöver bli värre i vart fall. Vet att man får prick vid ansökan. Men eftersom min hjärna har slutat fungera har jag tyvärr lyckats ådra mig missbrukad kredit. Vilket omöjliggör alla typer av aktion för att rädda, det som inte går att räddas ska jag tilläggas...

Tack för svar!. Har mått så dåligt över min situation.

Ps om jag har/ får prick och betalningsanmärkning / skuldsanering bör jag uppmärksamma nära och kära som jobbar inom branscher typ bank där dessa saker är känsligt? De kanske uppger att de känner mig om de böjar ett jobb och sen får de problem gör att jag blinkar rötröttsäkertskontrollen /systemen. Bäst att då förneka min existens?

(Ett sidospår men har hänt... dock för några år sedan så hade inget överhängande illa mer än hiskligt underskott höga lån och litet ärende hos nått enstaka inkasso.)

Kan vara en bra idé, sen finns det inga garantier att det går vägen men tror en tjänst på 100% väger tyngre.
Tror också att det är en bra idé. Du är ju liksom inte garanterad mer än 50% och om din betalplan beräknas utifrån mer än 100% och du plötsligt får mycket mindre kan det ju äventyra hela saneringen.

Tack ! Känns lättare att skicka in nu. Inte för att jag har ett val utan för att jag vet att det inte behöver bli värre i vart fall. Vet att man får prick vid ansökan. Men eftersom min hjärna har slutat fungera har jag tyvärr lyckats ådra mig missbrukad kredit. Vilket omöjliggör alla typer av aktion för att rädda, det som inte går att räddas ska jag tilläggas...

Tack för svar!. Har mått så dåligt över min situation.

Ps om jag har/ får prick och betalningsanmärkning / skuldsanering bör jag uppmärksamma nära och kära som jobbar inom branscher typ bank där dessa saker är känsligt? De kanske uppger att de känner mig om de böjar ett jobb och sen får de problem gör att jag blinkar rötröttsäkertskontrollen /systemen. Bäst att då förneka min existens?

(Ett sidospår men har hänt... dock för några år sedan så hade inget överhängande illa mer än hiskligt underskott höga lån och litet ärende hos nått enstaka inkasso.)
Ingen prick vid ansökan utan bara om du får inledande.
Herregud hur kan du ens tänka tanken att bara för de känner dig ??

Nej precis , i den här delen av stan har man dyra parkeringshus med skyhöga månadsavgifter.
Man borde äga ett parkeringshus som det verkar.

Du får inte behålla några pengar för parkeringskostnaden i alla fall

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp