Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ändring av underskott - hur lång tid?

Vad fint det såg ut. Jag vet inte riktigt vad jag ska med infon att göra bara, man har inga personliga handläggare. Det är folk som mailar mig direkt om diverse också, jag väljer själv om jag tar det eller lägger in det som en uppgift att ta i tur och ordning.
Det står ju handläggare i beslutet, jag vet inte vad mer för info du behöver.
Jag har dessutom mailat med handläggarna i alla beslut och dom är snabb på att svara och har mandat att fixa med besluten direkt då man ändrar tillbaka för att slippa betala då man mailar dom personligen. Man gör ändring först, sen mailar dom direkt att dom akut måste godkänna det då man inte vill betala.

Jag har dessutom mailat med handläggarna i alla beslut och dom är snabb på att svara och har mandat att fixa med besluten direkt då man ändrar tillbaka för att slippa betala då man mailar dom personligen. Man gör ändring först, sen mailar dom direkt att dom akut måste godkänna det då man inte vill betala.
Jag behövde ingen info.

Man har alltså inte en personlig handläggare, du har haft kontakt med en handläggare. Arbetsuppgiften hade kunnat utföras av dennes kollega lika gärna.

Man har alltså inte en personlig handläggare, du har haft kontakt med en handläggare. Arbetsuppgiften hade kunnat utföras av dennes kollega lika gärna.
Okej, man får en handläggare att maila som sköter ärendenerna då utan att behöva byta handläggare. Nästan samma sak :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp