Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ändring av ränta på blancolån

Har ni åkt på nån höjning utav räntan på era lån som ni har ?

såg nu att Ica-banken har höjt min ränta från 3,92% till 4,17%.
Och när man kollar runt lite så verkar det som att den flesta har höjt ?.

Så var inte många månader man fick vara under 4% gränsen. Blir nog att söka ett nytt samlingslån igen sen när kreditbetyget är bättre...

Samma här. ICA höjer alltid när Riksbanken höjer. Dags att skicka in en ny ansökan på Lendo. Gjorde det förra gången ICA höjde med 0,25 procentenheter och fick cirka 1 procentenhet lägre ränta av ICA då via Lendo.

Samma här. ICA höjer alltid när Riksbanken höjer. Dags att skicka in en ny ansökan på Lendo. Gjorde det förra gången ICA höjde med 0,25 procentenheter och fick cirka 1 procentenhet lägre ränta av ICA då via Lendo.

Jag har ganska mycket sämre betyg än när jag fick lånet så jag måste vänta 6-7 mån tyvärr innan jag kan dra iväg en ansökan :(.
Känns så himla surt att dem höjt räntan när jag bara haft lånet 2-3 mån

Lär höjas med 0.25 i princip för alla

För mindre än ett år sen höjdes mitt lån på Collector (från va 6 % till ca 7 %) och då har jag nog haft lånet i minst 2-3 år.

Har ni åkt på nån höjning utav räntan på era lån som ni har ?

såg nu att Ica-banken har höjt min ränta från 3,92% till 4,17%.
Och när man kollar runt lite så verkar det som att den flesta har höjt ?.

Så var inte många månader man fick vara under 4% gränsen. Blir nog att söka ett nytt samlingslån igen sen när kreditbetyget är bättre...
Ja Resurs Bank höjde med hela 0,85 %
Helt galet o inget kan man göra.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp