Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Ändring av Ränta brev

Jag får vänta till midsommar

handläggaren sa att de var många som dessa skickat in på i sista minuten

Verity International AB

Hoppar på tråden! Jag fick lägga till lite i en k5 som gjorde att jag fick tillbaka mindre belopp än vad som stod från början, är det kört för mig också då pga ”ändring”?
Det är ju en ändring så det blir senare.

Kan bara hålla med. Kan inte dom som jobbar på Skatteverket ge besked om jag får pengarna i nästa vecka eller ej så vem ska då veta? Men får vi slutskattebeskedet nu så får vi pengarna annars inte.
Tråkigt när svaren varierar. Det spelar ju egentligen ingen större roll hur man svarat. Pengarna kommer när dom kommer, oavsett vad dom svarat, svaret i sig påverkar inte så mycket.

Tråkigt när svaren varierar. Det spelar ju egentligen ingen större roll hur man svarat. Pengarna kommer när dom kommer, oavsett vad dom svarat, svaret i sig påverkar inte så mycket.
Svaren varierar definitivt. Även en bekant till mig hade precis talat med skatteverket och fått samma svar som mig och några här verkar fått svar att det inte kommer några pengar till oss som fått sena ändringar förrän i juni. Så bara att vänta och se.

Okej om någon uppgift va sen eller det var en faktisk ändring. Men för mig känns de ju bara som nått systemfel.

Bilagor

• IMG_9761.jpeg
    IMG_9761.jpeg
    188.7 KB · Visningar: 32
Jag fick exakt samma meddelande från Verity International. Fyfan! För stod det att jag ej behövde göra något sen när jag loggade in i appen så stod det ”Ändrat, ej inskickad”. Så skickade in den på nytt….fan. Hur kan de göra så dagen efter sista dagen!! Idioter!

Jag fick exakt samma meddelande från Verity International. Fyfan! För stod det att jag ej behövde göra något sen när jag loggade in i appen så stod det ”Ändrat, ej inskickad”. Så skickade in den på nytt….fan. Hur kan de göra så dagen efter sista dagen!! Idioter!
Känns som det är mer jävelskap

speciellt när det är samma summa exskt, ingen ändring . Tycker Skatteverket borde regera att man tar bort sen lägger till precis samma summa……

Det är deras sätt att jävlas tillbaka.

Känns som det är mer jävelskap

speciellt när det är samma summa exskt, ingen ändring . Tycker Skatteverket borde regera att man tar bort sen lägger till precis samma summa……

Det är deras sätt att jävlas tillbaka.
Exakt.

Vill minnas ja fått ändrade uppgifter ett tidigare år också. Då var det innan sista dagen, men då fick man inget som helst meddelande om ändringen så jag hade ingen chans att gå in o skicka in igen innan sista datum.
Den gången va de dock en ny eller ändrad uppgift på riktigt.

Det här är ju bara löjligt..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp