- Meddelanden
- 216
- Mottagna reaktioner
- 160
- Poäng
- 337
Ändring av löneutmätning Oktober- November - December , föräldraledig. Hur lång tid brukar de ta innan de syns på mina sidor på KFM samt Försäkringskassan?
Jo ja ser ju min löneutmätning på mina sidor de vet jag , men har begärt ändring av löneutmätning då jag ej har inkomst från företaget dessa 3 månader , så min undran var om ni varit me om detta å om ni har nån erfarenhet hur snabbt man kan se på sina sidor om den tillfälliga ändringenJag förstår inte frågan?
Din utmätning ser du på mina sidor hos kfm.

Det beräknas per dag, så det spelar ingen roll att beloppen skiljer sig åt månad för månad.Jo ja ser ju min löneutmätning på mina sidor de vet jag , men har begärt ändring av löneutmätning då jag ej har inkomst från företaget dessa 3 månader , så min undran var om ni varit me om detta å om ni har nån erfarenhet hur snabbt man kan se på sina sidor om den tillfälliga ändringen
Jag har ju lite olika belopp dessa 3 månader som ja får pengar från FSK men då ska ju dem räkna om löneutmätning också![]()

Ja, det som betalas ut som dagersättning.Du menar att KFM beräknar per dag via FSK ?![]()
Okej kanon tack för infoJa, det som betalas ut som dagersättning.
Månatliga utbetalningar beräknas per månad.