Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ändra tillbaka ränteutgifter och få tillbaka pengarna, hur gör jag?

Hej!
Inser att jag inte behöver eller ska ta ett lån på länge och behöver få loss pengar att betala av skulder. Kom på att jag ändrat ränteutgifter för att få bättre underskott för min UC.

visst kan man fortfarande ändra tillbaka och få det man har rätt till?

minns inte hur man gör?
Kan jag bara öppna min deklarationen och ändra tillbaka till de ränteutgifter som stod förtryckta?
Eller behöver jag göra ngt mer?
Vet att andra hållet behöver man skicka in ansökan om omprövning.

någon som vet? Eller gjort nyligen?
Tacksam för svar!

Hej!
Inser att jag inte behöver eller ska ta ett lån på länge och behöver få loss pengar att betala av skulder. Kom på att jag ändrat ränteutgifter för att få bättre underskott för min UC.

minns inte hur man gör?
Kan jag bara öppna min deklarationen och ändra tillbaka till de ränteutgifter som stod förtryckta?

Tacksam för svar!
Tror det är försent nu

Hej!

minns inte hur man gör?

Tacksam för svar!

Är tjänsten öppen är det bara att ändra.

Men om inte så kunde man förut ändra tillbaka, ansöka om att korrigera och då fick man tillbaka pengarna igen…

ska testa på hemsidan, det gick att ändra.
Man ska kunna göra generella ändringar i 3 år ville mest veta om jag behövde göra ngt mer?

Men om inte så kunde man förut ändra tillbaka, ansöka om att korrigera och då fick man tillbaka pengarna igen…

ska testa på hemsidan, det gick att ändra.
Man ska kunna göra generella ändringar i 3 år ville mest veta om jag behövde göra ngt mer?
I 5 eller 6 år kan man ändra.
Inget mer om det funkar på hemsidan, annars får du begära omprövning

Inga konstigheter, du kan ändra fritt upp till 5 år men räkna med att du får skicka in skrifltig ansökan om ändring, sen därefter inga problem :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp