Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ändra kreditgräns Norwegiankortet??

Stämmer inga CashPoints om du betalar räkningar, bara för köp med kortet.

Ok..bra att veta. En fundering till, stämmer det att man kan låta krediten vara och sen fylla på med egna pengar utöver krediten och sen handla med kortet och få cashpoints utan att ha använt kreditdelen?

Någon som fått att de erbjudit höjning på mail mer än en gång? Fick höjning jan 2016 - från 40 000 till 50 000, hade då haft kortet och betalt det i 6 månader.

Någon som fått att de erbjudit höjning på mail mer än en gång? Fick höjning jan 2016 - från 40 000 till 50 000, hade då haft kortet och betalt det i 6 månader.
Ja, två gånger. Första kan ha nog ha varit efter 6 månader, andra gången kanske efter ytterligare ett år kanske. Har inte full koll på det.

Ni som fått höjning efter 6 månader...hur långt efter sjätte betalningen fick ni erbjudande om höjning? Och har alla fått erbjudande efter 6 månader?

Några få dagar in på en ny månad..
Jag fick höjning från 40k-50k efter 6mån (kortet beviljat juni 2015, fick höjning jan 2016) Har ej blivit erbjuden någon mer höjning sedan dess.

Ok tack för svar. Den som jag undrade åt fick sitt kort mitten på mars, betalt varje månad april-september nu, så då kanske det kan bli erbjudande om höjning i början på oktober?

...har haft kortet nästan två år nu och fått erbjudande om höjning bara en gång. Tror inte de har "regelbundna" kredithöjningar utan de gör väl detta när de har kapital att göra av med??

Annars är jag väldigt nöjd med Bank Norwegian, kortet är mkt bra och möjligheten till samlingslån (när alla andra nekar) är super!

/JT

Konstiga bn kreditkort är fick mail att jag nu kan höja gräns till 15tkr men när jag klickar på länken står det tyvärr går inte nu arg man blir

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp