Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Ändra kreditgräns Norwegiankortet??

Jag kan scrolla och ändra kreditgräns själv. Innan kunde jag inte det... Så då antar jag att de tar en ny UC på dig

Jag fick ett mail och sms utav BN där dom sa att jag nu kunde öka min kredit. Då fanns det en ruta där jag kunde öka till en högre gräns. Ingen UC tog då. Om du klickar på länken så misstänker jag att dom tar en UC på en då dom själv inte har erbjudit en ökning.

Har du kollat i transaktionshistoriken så din betalning verkligen nått fram, så det inte är något strul pga alla röda dagar?

Fick mail idag att de ökar min kreditgräns från 40k till 50k (Har inte begärt det) men de kanske har sett att jag försökt låna 10 000kr på det vanliga lånet som de nekat.

Om det är Bank Norwegian som vill erbjuda ökad kreditgräns så får man information om det på mailen.

Bättre än många andra lån, så kan man få loss en del att betala bort sms-lån för så är det bara bra.

Jag har aldrig fått info om det men jag kan välja upp till 50.000 när jag är inne på min sida. Har 25.000 nu

Om du vill se om du har möjlighet till höjning så kan du betala in och låta lite pengar vara återbetalda några dagar och sen kolla om du har en ny möjlig kreditgräns. Även om pengarna är inne på kreditkortet så tar det några dagar för deras system att vara i fas. Det är först när systemet sett att pengar varit inne några dagar som det ger med sig och texten du refererar till försvinner om vad som krävs för möjlighet till höjning.

Fick själv en höjning igår från 15.000:- till 20.000:-. Väldigt bra med lite extra utrymme och kunna samla skulderna på ett kort istället för två, tre stycken. Glädjande en annars trist dag med ett par dåliga besked om annat än direkt ekonomiskt.

Är det svårt att bli beviljad bn kreditkort? Kan man ta ut kontanter? Betala räkningar? Hittar ingen info på sidan direkt.

Är det svårt att bli beviljad bn kreditkort? Kan man ta ut kontanter? Betala räkningar? Hittar ingen info på sidan direkt.
Fick avslag när jag sökte lån hos de men de erbjöd mig ett kreditkort istället så det är nog inte svårare att få än något annat kort.
Kontantuttag har jag nog aldrig provat men det borde gå bra. Annars fungerar det utmärkt att överföra pengar direkt till ditt bankkonto från deras "internetbank". Likaså kan du betala räkningar, både till bankgiro och postgiro konton.

Fick nyss mail från BN att jag kan få höja min kredit om jag vill men vill inte anta erbjudandet om det medför ny UC. Ni som fått erbjudande om höjning via mail på ert kreditkort togs det UC eller inte?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp