Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ändra kreditgräns Norwegiankortet??

Är det efter 6 månader med inbetalning dom erbjuder ökning. G
Har 20tkr där nu. Blir nästa 30 eller 40 tkr?

hej

Om det står på sidan att "du har idag den högsta kreditgräns vi kan erbjuda, om du vill ansöka om ökad kredit välj länken nedan" och så kan man trycka på "ansök om ökad kredit". Är det då någon idé att trycka på länken? Är det någon som har testat och blivit beviljad eller ska man vänta och förhoppningsvis få ett erbjudande om höjning istället?

Tack

Då gör de en koll via UC , så det beror helt på dina förutsättningar där.

Förut kunde jag själv höja upp min kreditgräns på mitt norweigankort. Men helt plötsligt stod det att jag hade högsta möjliga kreditgräns enligt senaste kreditkollen. Kommer jag ev att få ett erbjudande om höjd kreditgräns via mejl längre fram om mina förutsättningar blir bättre? Vill inte få en ny uc i onödan.

Förut kunde jag själv höja upp min kreditgräns på mitt norweigankort. Men helt plötsligt stod det att jag hade högsta möjliga kreditgräns enligt senaste kreditkollen. Kommer jag ev att få ett erbjudande om höjd kreditgräns via mejl längre fram om mina förutsättningar blir bättre? Vill inte få en ny uc i onödan.

Så förstår jag deras sida

om man vill avsluta sitt kort står det kvar 1 år ändå på min uc innan det tags bort helt?

Ja det gör den men det är bara du som ser det. Du kan se att den är avslutad under antal krediter och antal kreditgivare den ska inte finnas med där och under "Reg senast hos UC" står det den månad den avslutades.

Ja det gör den men det är bara du som ser det. Du kan se att den är avslutad under antal krediter och antal kreditgivare den ska inte finnas med där och under "Reg senast hos UC" står det den månad den avslutades.
ok tack för svaret;)

Nästan 18 månader inbetalningar gjorda efter första erbjudandet av höjning(40k till 50k), någon mer höjning kan man se sig i stjärnorna efter..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp