Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Wasakredit, erfarenheter

Hittar inte så mycket information om dessa. Är de någon som lånat av dom? Och vill dela med sig med sina erfarenheter.
Jag blev beviljad lån hos dom via Lendo..
Skulle få avtal hemskickat..

Jag hade mitt billån hos dem. Beviljades trots (gammal) betalningsanmärkning, men det var å andra sidan ett inte så stort lån med stor andel kontantinsats. 15 000 kontantinsats och lån på 29 500. Har riktigt höga "administrativa avgifter" varje månad så den förhållandevis låga räntan blev i slutändan inte så fördelaktig och ingen möjlighet till autogiro/e-faktura.

Jag fick ett låneerbjudande via lendo på 55000 kr. Tackade ja, sen skulle wasakredit skicka hem avtal..
Då är väl lånet beviljat eller?

Senast ändrad:
Jag har på autogiro (så det går)
Dock kommer man ej ifrån deras administrationsavgift på 40kr :/ svindyrt trotts autogiro.

Jag har ringt och mailat men fått samma svar: kan inte sätta upp autogiro. Men det kanske är olika för olika typer av lån?

Jag såg att se hade nåt som hette direktlånet och privatlånet., vet inte vilket jag fick genom lendo..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp