Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vwfinans billån

Tuffa vad gäller billån ?
Tänkte köpa VW för 240tkr, billån drygt 50tkr, resterande kontant.
Bisnodebetyg 6, årslön ca 490.
Inga anmärkningar, vad tror ni ?
Sökte i torsdags em, efter kontorstid

Tuffa vad gäller billån ?
Tänkte köpa VW för 240tkr, billån drygt 50tkr, resterande kontant.
Bisnodebetyg 6, årslön ca 490.
Inga anmärkningar, vad tror ni ?
Sökte i torsdags em, efter kontorstid

Inte en chans att dom nekar dig när det handlar om ett lån på 50 k, på en bil som är värd 240 k. Bilen är ju nästan betald med tanke på att du redan har 190 k.

Jag fi ck avslag med 360000 inomst fock 10 förfrågningar några månader gamla , har du inte fler än 5 förfrågni gar går det nog

Går det söka på nätet? Hur gör man annars efter kontorstid?

Fick en ansökan från handlaren gällande lön, hyra mm som skulle fyllas i o skickas till Vwfinas.
Så detta mail först efter 18. Handlaren är på annan ort. Tydligen stängt över helgen.
Får förhoppningsvis svar i morgon fm.

Jaha, jag har inte använt vw finans någon gång, de billån jag haft minns jag inte att man frågat så mycket kring. Minns att volvofinans frågade säljaren om totala lånesumman man har/hade, vilket dom förvisso ser via uc ändå.

Vw finans använder bisnode och jag intygar det då de tog en sån upplyssning den 17 e april , men jag fick nej ändå bara för förfrågningar, har hört om bmw finans men tar de creditsafe eller bisnode ?

Hur stort billån sökte du ?, måste väl kolla återbetalningsförmågan också o inte enbart kolla ff ?!

Köpte bil med VWfinans I Feb.

Lånet blev på 240k + 100k kontant

Hade bisnode betyg 6 och 300k år inkomst.

Var inga problem

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp