Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Vivus helg

Hej! Gjort en ansökan på vivus, står att de har utbetalning på helgen.. men stått i flera timmar att de är under handläggning?

Hej! Gjort en ansökan på vivus, står att de har utbetalning på helgen.. men stått i flera timmar att de är under handläggning?
Dom kanske handlägger ärendet manuellt och gör utbetalningen idag, förutsatt att de går igenom.

Det står såhär på deras faq:

Hur snabbt får jag pengarna?
Utbetalning sker inom 7-10 dagar. Det finns en möjlighet att ändra utbetalningsdatum (utbetalning sker då inom 5-10 minuter) efter undertecknande av ändring av avtalet mot en extra avgift enligt prislistan.

Det kanske har nåt med saken att göra? Betalade du extra?

Att de betalar ut helger stämmer inte oavsett vad.
Aldrig haft utbetalningar under helger så länge jag varit återkommande kund (4-5 år).

Det står såhär på deras faq:

Hur snabbt får jag pengarna?
Utbetalning sker inom 7-10 dagar. Det finns en möjlighet att ändra utbetalningsdatum (utbetalning sker då inom 5-10 minuter) efter undertecknande av ändring av avtalet mot en extra avgift enligt prislistan.

Det kanske har nåt med saken att göra? Betalade du extra?
”Utbetalning sker inom 7-10 dagar” Vill man ha pengarna tidigare måste man alltså betala in en avgift? Sjukaste jag hört. Girigheten har uppenbarligen inget tak.

Senast ändrad:
”Utbetalning sker inom 7-10 dagar” Vill man ha pengarna tidigare måste man alltså betala in en avgift? Sjukaste jag hört. Girigheten har uppenbarligen inget tak.
Låter ju sinnessjukt. Använde mig av dom några ggr för några år sen men då fick man ju pengarna typ inom en timme på vardagar dagtid. Hade vidrig ränta redan då men att dom sjunkit så lågt asså.

Vad jag minns så fick jag pengarna direkt dygnet runt. Enda skälet jag använt vivus är för att man inte fått något annat lån och man behövt pengar direkt. Men förstod inte heller nu när jag läste det där. För de tar ju redan en avgift på lånet. Då blir det alltså ännu en till avgift för att få pengarna direkt? Och sen att det ska ta 7-10dagar att få pengarna låter helt galet.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp