- Meddelanden
- 2 138
- Mottagna reaktioner
- 1 363
- Poäng
- 997
Idag känns det tungt.
En bil har pajat, den sista håller på att gå sönder och två behövs on the countryside helt åt fanders bor vi.
Har spärrat mitt personnummer på alla smslån och ångrar det när bilarna börjar braka.
Många annonser är uppe till försäljning men ingen nappar.
Jag ligger typ 30 000 kr back.
Mannen har utmätning och får oftast 12 000 och jag får 11 000, tufft att gå back 20 000 per månad nästan - fortfarande. För mat och bensin behövs med ..
Jag är så himla nära, så nära att få noll förfrågningar, nästa höst.
Lånen går stadigt ner.
Men ligger så mycket back och sakerna att sälja tar slut. Vet inte hur jag ska klara mig med pusslandet.
Jag skulle få 10 000 extra som jag inte fått, allt faller sönder i bitar av min planering.
Att orka göra allt man kan när allt känns kört är så jobbigt.
Samtidigt är barnen jättehögljudda och skrikleker alltid som ett packe nötter när man ska ringa samtal och kräver 100% hela dagen. Jag hinner ingenting.
Vill bara släppa allt och ta en anmärkning men då vinner ju alla som blir så himla skadeglada över det. Släktingar. Flera skulle njuta till fullo.
Jag är så ledsen och trött.
Vill inte ha några lån.
Känns hemskt att skita i att betala och vara två med anmärkningar. Jag måste kämpa men jag vet inte om jag orkar. Är inte hur stark och cool som helst.
En bil har pajat, den sista håller på att gå sönder och två behövs on the countryside helt åt fanders bor vi.
Har spärrat mitt personnummer på alla smslån och ångrar det när bilarna börjar braka.
Många annonser är uppe till försäljning men ingen nappar.
Jag ligger typ 30 000 kr back.
Mannen har utmätning och får oftast 12 000 och jag får 11 000, tufft att gå back 20 000 per månad nästan - fortfarande. För mat och bensin behövs med ..
Jag är så himla nära, så nära att få noll förfrågningar, nästa höst.
Lånen går stadigt ner.
Men ligger så mycket back och sakerna att sälja tar slut. Vet inte hur jag ska klara mig med pusslandet.
Jag skulle få 10 000 extra som jag inte fått, allt faller sönder i bitar av min planering.
Att orka göra allt man kan när allt känns kört är så jobbigt.
Samtidigt är barnen jättehögljudda och skrikleker alltid som ett packe nötter när man ska ringa samtal och kräver 100% hela dagen. Jag hinner ingenting.
Vill bara släppa allt och ta en anmärkning men då vinner ju alla som blir så himla skadeglada över det. Släktingar. Flera skulle njuta till fullo.
Jag är så ledsen och trött.
Vill inte ha några lån.
Känns hemskt att skita i att betala och vara två med anmärkningar. Jag måste kämpa men jag vet inte om jag orkar. Är inte hur stark och cool som helst.
kommer ihåg när vi var fast beslutna att undvika anmärkning till varje pris men hur lätt är det. Jag skulle få mer än 12 månader att betala av skulderna på, har nog 150 000 i lån synligt på uc ungefär och 150 000 osynligt (klarna, betalkoll m.m.) och än så länge är jag utan jobb så allt är ovisst men tror inte jag får några 30 000 t.ex.