Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Vill inte känna mig ensam mer, men vågar inte ge mig ut i dejtinglivet med skuldsanering..
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kilsoy" data-source="post: 486556" data-attributes="member: 14486"><p>Var singel. Ordna upp ditt liv. Sen dejting.</p><p></p><p>Av min erfarenhet så kollar tjejer upp massor, redan innan första dejten, dvs skulder, brottsregister, och annat som kommer fram när man googlar dig. Jag kan garantera att även vanliga arbetskollegor har mer koll än vad man kanske tror. Folk är så sjukt nyfikna.</p><p></p><p>Alternativ 2. Dejta men var ärlig med detta och hoppas på det bästa.</p><p></p><p>Vad du än gör. Ljug inte/undanhåll sanningen.</p><p></p><p>Jag träffade min partner av en slump med 1 år kvar av min sanering. Eftersom jag inte ens sökte något förhållande så var jag helt öppen och tänkte, vill hon inte vara med mig så är det väl så.</p><p></p><p>Du måste vara 1000% spelfri om du ska dejta i min värld. Får inte finnas minsta chans till återfall och jag lovar att minst 8 av 10 som säger att dem är klara med spel, inte är det på långa vägar även om de inbillar sig det.</p><p></p><p>Allt är ju också relativt. Det är inte så kul om du träffar en partner som drömmer om husköp och kanske t.om barn i närtid och du har 3.5 år kvar på skuldsaneringen.</p><p></p><p>Men träffar du någon som bor i hyresrätt och ser husköp som något längre fram i tiden så kanske det är lite lättare.</p><p></p><p>Som någon skrev. Du kan alltid säga att du vill stå stadigt ekonomiskt först, innan du vill köpa hus t.ex och därför vill spara i några år. Kan dock bli väldigt stel stämning 3-4 år senare när du är klar och din partner förväntar sig att du sparat ihop några hundratusen minst och du har typ 0 kronor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kilsoy, post: 486556, member: 14486"] Var singel. Ordna upp ditt liv. Sen dejting. Av min erfarenhet så kollar tjejer upp massor, redan innan första dejten, dvs skulder, brottsregister, och annat som kommer fram när man googlar dig. Jag kan garantera att även vanliga arbetskollegor har mer koll än vad man kanske tror. Folk är så sjukt nyfikna. Alternativ 2. Dejta men var ärlig med detta och hoppas på det bästa. Vad du än gör. Ljug inte/undanhåll sanningen. Jag träffade min partner av en slump med 1 år kvar av min sanering. Eftersom jag inte ens sökte något förhållande så var jag helt öppen och tänkte, vill hon inte vara med mig så är det väl så. Du måste vara 1000% spelfri om du ska dejta i min värld. Får inte finnas minsta chans till återfall och jag lovar att minst 8 av 10 som säger att dem är klara med spel, inte är det på långa vägar även om de inbillar sig det. Allt är ju också relativt. Det är inte så kul om du träffar en partner som drömmer om husköp och kanske t.om barn i närtid och du har 3.5 år kvar på skuldsaneringen. Men träffar du någon som bor i hyresrätt och ser husköp som något längre fram i tiden så kanske det är lite lättare. Som någon skrev. Du kan alltid säga att du vill stå stadigt ekonomiskt först, innan du vill köpa hus t.ex och därför vill spara i några år. Kan dock bli väldigt stel stämning 3-4 år senare när du är klar och din partner förväntar sig att du sparat ihop några hundratusen minst och du har typ 0 kronor. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Vill inte känna mig ensam mer, men vågar inte ge mig ut i dejtinglivet med skuldsanering..
Topp