Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Vill du få hjälp med UC, låneansökning eller samlingslån?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Petter78" data-source="post: 68974"><p>Hej </p><p></p><p>Du kanske kan svara på mina funderingar</p><p></p><p>Efter en omfattande renovering av våran bostad så har vi lyckats att få ihop blancolån på ca 900000 :- låter ju helt sjukt men så ligger landet just nu .Dock är så gott som alla pengar använda i huset Detta börjar bli lite tajt att betala på allt detta så jag skulle vilja samla ihop det lite .</p><p></p><p>Vi har ett lån som både jag och min fru står på som är 305000 på Ikanobanken med en ränta på 3,5 % . Så detta är ju bra .</p><p>Sen har vi lån i på mindre summor hos olika långivare på ca 590000 som vi har tagit när behovet har uppstått under renoveringen det är ju detta som va fel från början vi skulle ju naturligtvis tagit ett stort blanco till och tagit därifrån under renoveringen .</p><p>Dock står jag som ensam låntagare på dessa då det bara blivit så.</p><p></p><p>Nu till min fråga tror ni att vi skulle kunna få ett stort lån på 400000 med 15 års betaltid</p><p>tillsammans. Tills vi har gjort färdigt arbetet på renoveringen och samla ihop det lite och minska månadskostnaden ? ,pengarna har vi kvar till det sista .</p><p></p><p>Jag har en god vän som är mäklare och han uppskattar värdet på bostaden när vi är färdiga till ca 3,300000 :- och han kan skriva ett värdeintyg när det är klart ,vi har lån på huset med 1950 000 :- just nu </p><p></p><p>Förutsättningar</p><p>Inkomst 420000 :-</p><p>Blanco 895000 :- Varav 305000 delat saldo resten på mig själv 595 000:-</p><p>Kreditkort 1 : 11000 utnyttjat av 22000 :- beviljat</p><p>Inga anmärkningar eller skuldsaldo</p><p>Score 11,9 %</p><p>9 st Förfrågningar</p><p></p><p>Inkomst 335000 :-</p><p>Blanco 305000 :- delat saldo</p><p>Kreditkort 1 5000 :- utnyttjat 1200 :-</p><p>Inga anmärkningar eller skuldsaldo </p><p>Score : 0,3 %</p><p>2 st Förfrågningar</p><p></p><p>Månadskostnaden idag är ca 11000 :- och om jag kollar typ på <a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/27" target="_blank">Lendo</a> så skulle vi komma ner runt med Ikanolånet kvar ca 7500 :- blir ju lite skillnad .</p><p></p><p>Vad tror du?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Petter78, post: 68974"] Hej Du kanske kan svara på mina funderingar Efter en omfattande renovering av våran bostad så har vi lyckats att få ihop blancolån på ca 900000 :- låter ju helt sjukt men så ligger landet just nu .Dock är så gott som alla pengar använda i huset Detta börjar bli lite tajt att betala på allt detta så jag skulle vilja samla ihop det lite . Vi har ett lån som både jag och min fru står på som är 305000 på Ikanobanken med en ränta på 3,5 % . Så detta är ju bra . Sen har vi lån i på mindre summor hos olika långivare på ca 590000 som vi har tagit när behovet har uppstått under renoveringen det är ju detta som va fel från början vi skulle ju naturligtvis tagit ett stort blanco till och tagit därifrån under renoveringen . Dock står jag som ensam låntagare på dessa då det bara blivit så. Nu till min fråga tror ni att vi skulle kunna få ett stort lån på 400000 med 15 års betaltid tillsammans. Tills vi har gjort färdigt arbetet på renoveringen och samla ihop det lite och minska månadskostnaden ? ,pengarna har vi kvar till det sista . Jag har en god vän som är mäklare och han uppskattar värdet på bostaden när vi är färdiga till ca 3,300000 :- och han kan skriva ett värdeintyg när det är klart ,vi har lån på huset med 1950 000 :- just nu Förutsättningar Inkomst 420000 :- Blanco 895000 :- Varav 305000 delat saldo resten på mig själv 595 000:- Kreditkort 1 : 11000 utnyttjat av 22000 :- beviljat Inga anmärkningar eller skuldsaldo Score 11,9 % 9 st Förfrågningar Inkomst 335000 :- Blanco 305000 :- delat saldo Kreditkort 1 5000 :- utnyttjat 1200 :- Inga anmärkningar eller skuldsaldo Score : 0,3 % 2 st Förfrågningar Månadskostnaden idag är ca 11000 :- och om jag kollar typ på [URL='https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/27']Lendo[/URL] så skulle vi komma ner runt med Ikanolånet kvar ca 7500 :- blir ju lite skillnad . Vad tror du? [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Vill du få hjälp med UC, låneansökning eller samlingslån?
Topp