Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Vill bara dela med mig
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lampa" data-source="post: 52674" data-attributes="member: 3342"><p>En av alla hemska konsekvenser med det ständiga ekonomiska pusslandet som aldrig tillåter någon andningspaus, oavsett orsak till överskuldsättningen, är ju att man blir likgiltig. Som du skriver så log du till lite när du läste, förmodligen var det en glimt av en riktig känsla. Se det som en försmak av hur livet kommer att kännas när du tar dig ur eländet på riktigt över en längre tid.</p><p></p><p>Angående inloggningen till "Spelfrihet tillsammans" så kan jag nog bara råda dig att göra en ny ansökan.</p><p></p><p>När du beskriver det som skönt att ärligt kunna formulera vad just du känner - utan att behöva ta hänseende till andra, och för att inte behöva ligga steget före i tankarna för att formulera dig för att passa in i ens omgivnings tyckande - så förstår jag dig fullt ut. Jag fungerade också så för att dölja mitt inre kaos. Hellre avkall på mina riktiga känslor än att behöva erkänna dem.</p><p></p><p>Jag uppträdde som att jag hade ett bekymmersfritt liv, jag såg medvetet till att verkligen uppfattas på det sättet. Det blev väl ett sätt för mig att överleva. Men jag kände mig fruktansvärt falsk. Det var ju bara jag som var smärtsamt medveten om att jag inte alls var den där självsäkra, glada och pålitliga personen som jag utgav mig för att vara. Den positiva bild jag förmedlade utåt, kunde inte vara mer bakvänd.</p><p></p><p>En stor anledning till att livet för mig nu känns så himla skönt är väl för att jag lever mitt liv på riktigt. Med detta vill jag verkligen vara tydlig: Det går alldeles utmärkt att leva ett riktigt liv utan lögner inblandade. Jäklar vilken underbar frihet det är!</p><p></p><p>Va dig själv. Va ärlig mot dig själv och din omgivning. Börja lev på riktigt. Lev på riktigt hela tiden.</p><p></p><p>Denna insikt kan inte köpas för pengar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lampa, post: 52674, member: 3342"] En av alla hemska konsekvenser med det ständiga ekonomiska pusslandet som aldrig tillåter någon andningspaus, oavsett orsak till överskuldsättningen, är ju att man blir likgiltig. Som du skriver så log du till lite när du läste, förmodligen var det en glimt av en riktig känsla. Se det som en försmak av hur livet kommer att kännas när du tar dig ur eländet på riktigt över en längre tid. Angående inloggningen till "Spelfrihet tillsammans" så kan jag nog bara råda dig att göra en ny ansökan. När du beskriver det som skönt att ärligt kunna formulera vad just du känner - utan att behöva ta hänseende till andra, och för att inte behöva ligga steget före i tankarna för att formulera dig för att passa in i ens omgivnings tyckande - så förstår jag dig fullt ut. Jag fungerade också så för att dölja mitt inre kaos. Hellre avkall på mina riktiga känslor än att behöva erkänna dem. Jag uppträdde som att jag hade ett bekymmersfritt liv, jag såg medvetet till att verkligen uppfattas på det sättet. Det blev väl ett sätt för mig att överleva. Men jag kände mig fruktansvärt falsk. Det var ju bara jag som var smärtsamt medveten om att jag inte alls var den där självsäkra, glada och pålitliga personen som jag utgav mig för att vara. Den positiva bild jag förmedlade utåt, kunde inte vara mer bakvänd. En stor anledning till att livet för mig nu känns så himla skönt är väl för att jag lever mitt liv på riktigt. Med detta vill jag verkligen vara tydlig: Det går alldeles utmärkt att leva ett riktigt liv utan lögner inblandade. Jäklar vilken underbar frihet det är! Va dig själv. Va ärlig mot dig själv och din omgivning. Börja lev på riktigt. Lev på riktigt hela tiden. Denna insikt kan inte köpas för pengar. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Vill bara dela med mig
Topp