Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Vill ansöka samlingslån men vet inte var pga hög uc.
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="NinniA" data-source="post: 482131" data-attributes="member: 12738"><p>Hej</p><p></p><p>Har du många förfrågningar? Får du tillbaka på skatten snart? Kan du använda pengarna till att släcka något kreditkort/Qliro/Nordea? Gissar att du betalat en del i ränta och får tillbaka pengar. </p><p>Kan du jobba extra? Högskoleprovet och kommande riksdagsval ger lite extrapengar. Sälja saker som du inte använder? Jag har sålt jättemycket på vinted, marknader och marketplace. </p><p></p><p>Ta en paus hos Klarna på tre månader och betala annat för att minska vissa skulder? Klarna erbjuder en paus och om de inte har ändrat mer så kan man ta en paus i tre månader utan avgifter och ränta därefter ska man fortsätta betala. Är det mindre avbetalningar eller stor månadsfaktura? Klarna syns inte på UC men jag vet att Qliro gör det och det drar ner ens betyg.</p><p>Vad kostar dina lån varje månad? Har du en tydlig budget? </p><p></p><p>Jag har varit i direktkontakt med <a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/57" target="_blank">Collector</a> och kommer, efter sommaren, att samla tre lån till ett stort och på så sätt ha mer utrymme. Jag ser att du har ett lån hos dem och om du har skött dina betalningar kan det vara värt att ringa till dem och se över om du kan utöka ditt lån men det är då bra att försöka beta av vissa småskulder innan du gör detta.</p><p></p><p>Och du bör i alla fall tänka på att berätta. Jag förstsår att det är det optimala och jag önskar att jag kunde berätta för två personer men just nu går det inte. Jag kan inte säga att du ska/inte ska berätta du känner din man bäst och det är lätt att säga att man ska berätta men ibland behöver det ta sin tid också. Du kan tänka på det samtidigt som du lägger upp en plan och ser över vilka alternativ du har. Det är absolut inget som hindrar dig från att försöka beta av mindre skulder, sälja saker du inte använder och försöka underlätta för dig själv samtidigt som du funderar på hur och om du ska berätta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="NinniA, post: 482131, member: 12738"] Hej Har du många förfrågningar? Får du tillbaka på skatten snart? Kan du använda pengarna till att släcka något kreditkort/Qliro/Nordea? Gissar att du betalat en del i ränta och får tillbaka pengar. Kan du jobba extra? Högskoleprovet och kommande riksdagsval ger lite extrapengar. Sälja saker som du inte använder? Jag har sålt jättemycket på vinted, marknader och marketplace. Ta en paus hos Klarna på tre månader och betala annat för att minska vissa skulder? Klarna erbjuder en paus och om de inte har ändrat mer så kan man ta en paus i tre månader utan avgifter och ränta därefter ska man fortsätta betala. Är det mindre avbetalningar eller stor månadsfaktura? Klarna syns inte på UC men jag vet att Qliro gör det och det drar ner ens betyg. Vad kostar dina lån varje månad? Har du en tydlig budget? Jag har varit i direktkontakt med [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/57"]Collector[/URL] och kommer, efter sommaren, att samla tre lån till ett stort och på så sätt ha mer utrymme. Jag ser att du har ett lån hos dem och om du har skött dina betalningar kan det vara värt att ringa till dem och se över om du kan utöka ditt lån men det är då bra att försöka beta av vissa småskulder innan du gör detta. Och du bör i alla fall tänka på att berätta. Jag förstsår att det är det optimala och jag önskar att jag kunde berätta för två personer men just nu går det inte. Jag kan inte säga att du ska/inte ska berätta du känner din man bäst och det är lätt att säga att man ska berätta men ibland behöver det ta sin tid också. Du kan tänka på det samtidigt som du lägger upp en plan och ser över vilka alternativ du har. Det är absolut inget som hindrar dig från att försöka beta av mindre skulder, sälja saker du inte använder och försöka underlätta för dig själv samtidigt som du funderar på hur och om du ska berätta. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Vill ansöka samlingslån men vet inte var pga hög uc.
Topp