Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Vill ansöka samlingslån men vet inte var pga hög uc.
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KattenHunden" data-source="post: 482120" data-attributes="member: 14378"><p>Hej, </p><p></p><p>jag har följt detta forum av- och till en längre period och behöver nu råd och stöd.</p><p></p><p>Jag har, tyvärr, alltid haft svårt att sköta min ekonomi och har lånat upp över öronen i blancolån men nu går det snart inte mer. Lånat för att betala av gamla skulder men nu har det tagit stopp. </p><p></p><p>Jag skulle vilja ta ett jättestort lån för att betala av alla skulder. Betala 5-6000 i månaden på ett enda lån istället för 15-18 000 varje månad.</p><p></p><p>Jag har inga anmärkningar eller misskötta krediter. </p><p>Enligt min sida på Samla idag så har jag 7.8 i uc men kollar man på senast uc-kollen som gjordes mitten på november så ligger det på riskprognos 17.20%.</p><p></p><p>Mina lån ser ut såhär.</p><p>Santander 79 804 (senaste lån</p><p><a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/44" target="_blank">Marginalen</a> 56 376 och 60 784</p><p>Ica 82 585</p><p>Klarna 52 000</p><p>Sevendays 86 314</p><p>Qliro 4 973</p><p>Nordea fyra lån på</p><p>740</p><p>1860</p><p>41 235</p><p>22 444</p><p>35 405</p><p></p><p>Kreditkort:</p><p>Resurs (tagit för en månad sedan då jag lagade bilen) 15 465</p><p>Resurs 4 871</p><p>Wasa 44 894</p><p>Nordea guld 21 400</p><p></p><p>Avarda 50 000</p><p><a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/57" target="_blank">Collector</a> 50 000</p><p></p><p>Studielån 53 403.</p><p>Jag kan tänka mig att fortsätta betala på studielånet och även de fem lånen från Nordea.</p><p></p><p>Allting är från 12 år tillbaka till nu.</p><p></p><p>Jag har fast jobb och efter lönehöjningen så ligger jag på 42 200kr/månad.</p><p></p><p>Jag är gift sen åtta år tillbaka men min man vet inget och jag vill och kan inte berätta. Han har inga skulder alls och vi delar endast på hyra, el, djuren, bredband och maten. Vi har gemensamt konto där vi sparar 2000kr/månad.</p><p></p><p>Jag vet att jag har själv satt mig i världens rövskit och mår fruktansvärt dåligt av det.</p><p></p><p>Hur kan jag gå tillväga? Om jag betalar högre ränta för ett stort samlingslån så får det vara.</p><p></p><p>Tack för all hjälp!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KattenHunden, post: 482120, member: 14378"] Hej, jag har följt detta forum av- och till en längre period och behöver nu råd och stöd. Jag har, tyvärr, alltid haft svårt att sköta min ekonomi och har lånat upp över öronen i blancolån men nu går det snart inte mer. Lånat för att betala av gamla skulder men nu har det tagit stopp. Jag skulle vilja ta ett jättestort lån för att betala av alla skulder. Betala 5-6000 i månaden på ett enda lån istället för 15-18 000 varje månad. Jag har inga anmärkningar eller misskötta krediter. Enligt min sida på Samla idag så har jag 7.8 i uc men kollar man på senast uc-kollen som gjordes mitten på november så ligger det på riskprognos 17.20%. Mina lån ser ut såhär. Santander 79 804 (senaste lån [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/44"]Marginalen[/URL] 56 376 och 60 784 Ica 82 585 Klarna 52 000 Sevendays 86 314 Qliro 4 973 Nordea fyra lån på 740 1860 41 235 22 444 35 405 Kreditkort: Resurs (tagit för en månad sedan då jag lagade bilen) 15 465 Resurs 4 871 Wasa 44 894 Nordea guld 21 400 Avarda 50 000 [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/57"]Collector[/URL] 50 000 Studielån 53 403. Jag kan tänka mig att fortsätta betala på studielånet och även de fem lånen från Nordea. Allting är från 12 år tillbaka till nu. Jag har fast jobb och efter lönehöjningen så ligger jag på 42 200kr/månad. Jag är gift sen åtta år tillbaka men min man vet inget och jag vill och kan inte berätta. Han har inga skulder alls och vi delar endast på hyra, el, djuren, bredband och maten. Vi har gemensamt konto där vi sparar 2000kr/månad. Jag vet att jag har själv satt mig i världens rövskit och mår fruktansvärt dåligt av det. Hur kan jag gå tillväga? Om jag betalar högre ränta för ett stort samlingslån så får det vara. Tack för all hjälp! [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Vill ansöka samlingslån men vet inte var pga hög uc.
Topp