Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vilket kreditkort passar mig (100000+ kr gräns)?

Hallå!

Börjar bli väldigt jobbigt med bankdosa varje gång man ska handla och gillar inte att ha allt för mycket på kortet.
Så har tänk skaffa mig ett betalkort. Kommer betala av den helt varje månad.

Har ingen vidare inkomst då jag studerar. Men har Ca 3M sek i fonder och annat på SEB.

Som det ser ut just nu så handlar jag för ca 40-60 per månad på mitt visa kort. Kan nå 80-100 per månad under semestertid.

Så vad kan ni rekommendera ?

du kan söka vilket kreditkort du vill på nätet.kolla räntor o nackdelar o fördelar.alltså jag kan inte säga vulket kort passar dig men goggla kredit kort.
och sen tycker jag väll att alla är välkomna på detta forum.eller???fattar inte kommentarerna.låter som avundsjuka.

Jag tror att har man 3 miljoner på banken plus lite annat, kan sätta sprätt på 40-60 tusen en vanlig månad och 80-100 tusen under semester så har man alla gånger en personlig bankman som kan råda en till lämpligt kort. Inte söka råd på detta forum där merparten av oss har svårt att betala räkningar varje månad och svårt att hålla undan fogden.

Inte för att jag kan rekommendera något men forumet är väl till för att ge råd om olika typer av lån. Allt från snabblån, blancolån till kreditkort.

Forumet är väl inte enbart till för de som är skuldsatta och inte kan betala räkningar. Att det däremot är många medlemmar som är i den sitsen är en annan sak.

Inte för att jag kan rekommendera något men forumet är väl till för att ge råd om olika typer av lån. Allt från snabblån, blancolån till kreditkort.

Forumet är väl inte enbart till för de som är skuldsatta och inte kan betala räkningar. Att det däremot är många medlemmar som är i den sitsen är en annan sak.

Ja det är helt korrekt. Så ingen mening att rekommendera andra forum direkt.

Angående frågan. Som andra sagt, SEB först. Om inte det passar, så hade jag nog kollat på: https://www.americanexpress.com/sweden/ eller https://www.icabanken.se/. Ica banken har 100 000 kr i högsta kreditgräns, vilket du bör få.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp