Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Inkasso
Vilket inkassoföretag har respektive lån?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Oregistrerade" data-source="post: 17100"><p><strong>inkasso/avb</strong></p><p></p><p>Hej.Jag har en väldans massa lån som jag nu försöker få avbetalning på,men jag känner att inkasso bolagen inte alltid är så tillmötesgående gällande vad man kan betala per månad och jag är sjukpensionär och har ut ca 8 800kr/mån,och då kan jag ju inte ha flera planer på 1000kr/mån för då kommer jag ju inte kunna hålla planerna!! Så jag vet inte hur jag ska gå tillväga...några av lånen har jag tyvärr varit tvungen att låta gå till kfm,men ska jag släppa resten oxå ?Jag bor i Villa och då kanske kfm mäter ut det...!!? Jag känner mej så ledsen och orolig över allt och kan inte sova eller kommer mej inte för nåt för allt känns bara så hopplöst!! Vet att jag inte är ensam om dessa ekonomiska problemen när jag hittade denna sida och läst lite..men jag måste ju göra något åt detta,men om jag inte kan få avbetalnings planer som jag kan betala av på då går det väl åt helvete.Så hur har ni gjort när ni förhandlat era planer,har ni bara fått höga belopp?</p><p>Någon mer här som äger hus och är orolig för om hur det ska går om/när en utmätning av skulderna börjar,eller har erfarenhet? Känns skönt att jag hittat detta forum iallafall och hoppas ni kan råda mej...! Tack..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Oregistrerade, post: 17100"] [b]inkasso/avb[/b] Hej.Jag har en väldans massa lån som jag nu försöker få avbetalning på,men jag känner att inkasso bolagen inte alltid är så tillmötesgående gällande vad man kan betala per månad och jag är sjukpensionär och har ut ca 8 800kr/mån,och då kan jag ju inte ha flera planer på 1000kr/mån för då kommer jag ju inte kunna hålla planerna!! Så jag vet inte hur jag ska gå tillväga...några av lånen har jag tyvärr varit tvungen att låta gå till kfm,men ska jag släppa resten oxå ?Jag bor i Villa och då kanske kfm mäter ut det...!!? Jag känner mej så ledsen och orolig över allt och kan inte sova eller kommer mej inte för nåt för allt känns bara så hopplöst!! Vet att jag inte är ensam om dessa ekonomiska problemen när jag hittade denna sida och läst lite..men jag måste ju göra något åt detta,men om jag inte kan få avbetalnings planer som jag kan betala av på då går det väl åt helvete.Så hur har ni gjort när ni förhandlat era planer,har ni bara fått höga belopp? Någon mer här som äger hus och är orolig för om hur det ska går om/när en utmätning av skulderna börjar,eller har erfarenhet? Känns skönt att jag hittat detta forum iallafall och hoppas ni kan råda mej...! Tack.. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Inkasso
Vilket inkassoföretag har respektive lån?
Topp