Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vilket inkassobolag har Creditum?

Har sett i andra trådar att ni är några som fått avbetalningsplan på lån hos Creditum. Jag undrar vilket inkassobolag de har har de eget eller är det något annat? Mejlade dem idag för att be om en avbetalningsplan men de sa att skulden måste gå till inkasso först. Om ni fått avbetalningsplan till vilket belopp fick ni och vilket inkasso är det hos? Mycket tacksam för svar!!

Har sett i andra trådar att ni är några som fått avbetalningsplan på lån hos Creditum. Jag undrar vilket inkassobolag de har har de eget eller är det något annat? Mejlade dem idag för att be om en avbetalningsplan men de sa att skulden måste gå till inkasso först. Om ni fått avbetalningsplan till vilket belopp fick ni och vilket inkasso är det hos? Mycket tacksam för svar!!

Hej!

Senast jag hade där för ca ett halv år sedan fick jag på 3 tillfällen.De kör eget inkasso.

Hej!

Senast jag hade där för ca ett halv år sedan fick jag på 3 tillfällen.De kör eget inkasso.

Kommer du ihåg hur snart efter förfallodagen du fick inkassokravet? Fick du flera påminnelser först eller från inkasso på en gång? Tack för ditt svar!

Eget inkasso

Fick på 10 gånger första gången andra gången på två gånger får nu ej låna.

Kan förstå dem

Fick på 10 gånger första gången andra gången på två gånger får nu ej låna.

Kan förstå dem

Har haft lån hos Creditum många gånger alltid betalat i tid men mars lånet kunde jag inte betala, meddelade dem på en gång men de sa att det måste gå till inkasso innan jag ev kunde få en avbetalningsplan. Var naiv och trodde att det betydde något att jag fram till nu varit en bra kund som alltid betalat och att jag därför skulle få en bra avbetalningsplan. Mejlade dem då det var allt för plågsamt att ta det på telefon men de sade att jag kunde få det på max. 3 månader vilket blir jättetufft för mig måste börja betala nu i april. De sade också att följde jag inte avbetalningsplanen skickade de till kf på en gång. Så återigen är det bara att bita ihop och försöka trolla fram pengar. Trodde i min enfald att jag skulle få mer än 3 månader. Har ju fler smslån som ligger på inkasso så jag får låta bli att betala någon annan räkning. Har ringt runt för att få uppskov men det är helt kört med det.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp