Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vilket Inkasso har ICA Banken?

Någon vet vilket inkasso som ICA Banken har?

Hittar att det skulle vara intreum när jag googlade men det verkar inte stämma?

Ingen aning men ligger du efter med tre betalningar? Du kan kontakta dem och fråga om de kan hjälpa dig.

Sergel Finans kom mitt Ica till, var iofs runt ett år sen

Ni som har lån från ICA-banken hos inkasso, vad har ni fått för avbetalningsplan? Mitt lån hos ICA-banken är på ca 230000 så jag försöker kämpa vidare då jag misstänker att inkasso vill ha mycket betalt varje månad om det skulle hamna där...

Tror jag sett Intrum som ombud

E de Intrum som ombud så räkna med runt 10-15k i månadsbelopp stenhårda när det gäller banklån. Missar du betalning eller något så skickar dem direkt till kfm och för en återkallelse ifrån kfm så lär beloppet ligga på 30-40k.

Mitt landade hos Sergel nyligen

Hamna efter med mitt lån till ICA ringde dem för att hitta nån form av lösning på det,betalålan eller liknande, deras tips var att strunta i betalningen så att lånet sades upp sen betala den summan så lånet levde vidare och sen betala ikapp. Kändes inte seriöst.
Men det funkar ju som nödlösning.

Ni som släppt ica banken lån till inkasso . Vilken avbetalningspla har ni fått till ?
Jag har ett lån på 250 000 kr som är påväg till inkasso som jag amorterar 4500 kr/mån på.
Hur mycket mer tror ni att måandsbeloppet blir hos inkasso ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp