Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vilken bank är lättast??

Tjenna!
Som ovanstående fråga lyder. Vilken bank är enligt era erfarenheter ”lättast” att få igenom ett bilån hos.
Eller det kanske är lika svårt/lätt hos alla?

Tacksam för svar
Mvh,

Tjenna!
Som ovanstående fråga lyder. Vilken bank är enligt era erfarenheter ”lättast” att få igenom ett bilån hos.
Eller det kanske är lika svårt/lätt hos alla?

Tacksam för svar
Mvh,
Ett billån är väl "lättast" få igenom om du handlar via bilfirma då bilen blir säkerhet. Lånar du direkt av bank först blir det vanligt blankolån.

Ett billån är väl "lättast" få igenom om du handlar via bilfirma då bilen blir säkerhet. Lånar du direkt av bank först blir det vanligt blankolån.
Tack för svar! Men har läst på och förstått att bilen väger in som en säkerhet för banken. Men tänker mer på vilka av dessa banker som det är lättast att få lån utav?

Tack för svar! Men har läst på och förstått att bilen väger in som en säkerhet för banken. Men tänker mer på vilka av dessa banker som det är lättast att få lån utav?
Jag minns att jag hade skulder på 678k och typ 22 ff och fick ett billån via dnb finans men detta var för 3 år sedan.

Volvo finans vet jag har beviljat trots skuldsaldo och löneutmätning. Hoppas dock dom slutat med de dumheterna

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp