Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Jag har funderat länge och behöver tips på bästa ställen jag kan söka lån utan uc med bäst chans.
Behöver söka ca 82000kr
deklarerad inkomst 2025, 450000kr
2024, 345000kr
26 år gammal, äger ej bostad eller bil
Funderar mest på banky

det jag hittat med högre summor är binly, brixo?, credify, banky, creditstar, lumify, kredio, tomly
Med detta tänkte jag att jag betalar mina vanliga utgifter och så tills att jag har 0ff på uc för att kunna samla med ett bra lån i september eller oktober.
Jag har just nu lån på ca 430000kr
Utöver dessa lån även csn 93 tusen
Har flera lån och krediter.
Tar jag ett lån på ca 82000 så kommer jag i höst behöva samla lån på 362300 om jag inte inkluderar mitt svea lån på 130000kr och csn
För att sedan be om att baka ihop allt ihop utom csn nästa år när jag har 0ff igen.

Jag vet bästa planen hade ju varit att inte ta lån för då hade jag bara behövt samla 30000 just i höst. Men jag går minus varenda månad nu och behöver låna klarna för att köpa mat mm så detta funkar inte mer

Jag har funderat länge och behöver tips på bästa ställen jag kan söka lån utan uc med bäst chans.
Behöver söka ca 82000kr
deklarerad inkomst 2025, 450000kr
2024, 345000kr
26 år gammal, äger ej bostad eller bil
Funderar mest på banky

det jag hittat med högre summor är binly, brixo?, credify, banky, creditstar, lumify, kredio, tomly
Med detta tänkte jag att jag betalar mina vanliga utgifter och så tills att jag har 0ff på uc för att kunna samla med ett bra lån i september eller oktober.
Jag har just nu lån på ca 430000kr
Utöver dessa lån även csn 93 tusen
Har flera lån och krediter.
Tar jag ett lån på ca 82000 så kommer jag i höst behöva samla lån på 362300 om jag inte inkluderar mitt svea lån på 130000kr och csn
För att sedan be om att baka ihop allt ihop utom csn nästa år när jag har 0ff igen.

Jag vet bästa planen hade ju varit att inte ta lån för då hade jag bara behövt samla 30000 just i höst. Men jag går minus varenda månad nu och behöver låna klarna för att köpa mat mm så detta funkar inte mer
Banksy är en jämförelse så dem lånar inte ut själva.
Dem andra du har listat får du inte 80.000 i lån från dem säger att dem lånar ut höga belopp men du måste jobba dig upp till dem summorna genom att vissa att du är en bra kund som betalar tillbaka. Och det är dessutom sjuka räntor och avgifter på dem lånen!
Du kommer behöva använda dig av ic för att få ett lån på 80k på samma ställe tyvärr

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp