Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Inkasso
Vilka inkasso är bra att ha att göra med
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jägob Lögoinen" data-source="post: 224738" data-attributes="member: 4905"><p>Dålig på de överst men SEB har ju sin egna avdelning och betalar man inte där skickar de väl betalningsförelägganden till kronofogden? Har du avbetalningsplan hos dem? Den avdelningen brukar vara förstående iallafall och lägger upp en plan som passar dig. </p><p>Avida har sin egna interna inkasso, de brukar vara ganska förstående. Har inte nämnt dem då jag listade alla då jag egentligen inte tycker någonting om dem då då jag hade dem för kort tid för att bedöma. Collector och Betalkoll kör väl sin egna? De brukar vara lite snurriga med belopp, datum osv.</p><p>Klarna brukar som sagt släppa till legalis.</p><p>Credway,Easycredit och Credigo brukar släppa till gothia.</p><p>Risicum vet jag inte.</p><p>Vivus släpper till Arvato Finance (Gothia), <a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/23" target="_blank">smspengar</a> släpper till Arvato Finance (Gothia) samma med Lumify.</p><p>Daypay släpper till Partner Inkasso.</p><p>Fairlo minns jag inte riktigt de kör mycket från sin egna avdelning men hört att det är något annat företag inblandat också ibland i vissa fall?</p><p>Om jag räknar ihop det rätt har du skulder som kommer gå till Gothia i dagsläget på omkring 111 000 (!) det vill man inte ha. Satsa på att få ner iallafall 1-2 av lånen som kommer släppa till gothia. Gothia kommer pressa dig att betala mycket och med din skuld kommer de väl föreslå 7000-9000 i månaden typ och har du en hyfsad inkomst kommer de hota med kronofogden och utmätning.</p><p>Hör av dig om du har frågor. Önskar dig all lycka!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jägob Lögoinen, post: 224738, member: 4905"] Dålig på de överst men SEB har ju sin egna avdelning och betalar man inte där skickar de väl betalningsförelägganden till kronofogden? Har du avbetalningsplan hos dem? Den avdelningen brukar vara förstående iallafall och lägger upp en plan som passar dig. Avida har sin egna interna inkasso, de brukar vara ganska förstående. Har inte nämnt dem då jag listade alla då jag egentligen inte tycker någonting om dem då då jag hade dem för kort tid för att bedöma. Collector och Betalkoll kör väl sin egna? De brukar vara lite snurriga med belopp, datum osv. Klarna brukar som sagt släppa till legalis. Credway,Easycredit och Credigo brukar släppa till gothia. Risicum vet jag inte. Vivus släpper till Arvato Finance (Gothia), [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/23"]smspengar[/URL] släpper till Arvato Finance (Gothia) samma med Lumify. Daypay släpper till Partner Inkasso. Fairlo minns jag inte riktigt de kör mycket från sin egna avdelning men hört att det är något annat företag inblandat också ibland i vissa fall? Om jag räknar ihop det rätt har du skulder som kommer gå till Gothia i dagsläget på omkring 111 000 (!) det vill man inte ha. Satsa på att få ner iallafall 1-2 av lånen som kommer släppa till gothia. Gothia kommer pressa dig att betala mycket och med din skuld kommer de väl föreslå 7000-9000 i månaden typ och har du en hyfsad inkomst kommer de hota med kronofogden och utmätning. Hör av dig om du har frågor. Önskar dig all lycka! [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Inkasso
Vilka inkasso är bra att ha att göra med
Topp