Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Viggeloo tjänar stora pengar

Hej!

Viktor heter jag. 32 år, varit aktiv till och från här på forumet tidigare. Sedan 1 år tillbaka började jag förändra mitt liv. Jag började studera forex trading. Jag pluggade dag och natt i 6 månader och har nu börjat tjäna runt 3000-10 000kr om dagen genom detta. Forex trading [valuta handel] går ut på att VI har fördel över marknaden. Jag kommer starta en grupp och lägga ut mina signaler. Det enda ni behöver göra är att följa dessa signalerna.

Här är mina senaste trades! (I dollar)

Bilagor

• Screenshot_20230728_142502_MetaTrader 4.jpg
    Screenshot_20230728_142502_MetaTrader 4.jpg
    569 KB · Visningar: 175
FTMO är en propfirm dvs. Man antar deras challenge. Klarar man det får man deras pengar att använda till trading. Minsta är 5000 dollar men man kan få upp till 400 000 dollar så man behöver inte ens eget kapital. Rekommenderar alla börja sätta sig in i detta så dom jag gjorde för 1 år sedan. Jag vill hjälpa alla som kanske har det tufft och jag hade också det 2015-2022.

Läs på lite först, men ja det är lite för bra för att vara sant. Kommer uppdatera signalerna här varje dag start 31/7 måndag så kommer jag bevisa.

Självklart måste man ha kunskap och veta vad man sysslar med. Sen måste man ha väldigt mkt ledig tid för att kunna sitta vid skärmen. Jag var inne ett tag på att sätta mig in i hur swing trade funkar och ge det en chans men insåg att jag inte har tiden som krävs helt enkelt.

Swing trade, daytrade, eller intraday. Jag kör mest intraday, men tur att nån vet lite iaf. Det är ingen bluff och jag har lagt ner mycket tid.

Swing trade, daytrade, eller intraday. Jag kör mest intraday, men tur att nån vet lite iaf. Det är ingen bluff och jag har lagt ner mycket tid.
Jag gick från skit till mer eller vinst i daytrading efter 1 års investering av tid!

Så nu istället för att visa utvalda trades, visa hela din historik….

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp