Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Inkasso
Viaconto-inkasso
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Otto84" data-source="post: 173227" data-attributes="member: 4468"><p>Hej! Jag har positiva erfarenheter av ViaContos inkasso.</p><p>Lånet var på 20000 med 39,5% ränta. Betalade ca 2200 innan inkasso.</p><p>Skulden hade ökat till ca 24000 när inkassokravet kom. Jag fick välja själv hur mycket jag ville betala och jag föreslog 1000 kr och det var inga som helst problem. Fick även välja vilken dag i månaden som skulle bli förfallodag. Damen i luren erbjöd att stoppa räntan från och med första inbetalningen utan att jag ens behövde fråga.</p><p>Helt klart det bästa inkasso jag har haft att göra med hittills. Tycker dock att dom lagt på för mycket ränta när det överlämnades till inkasso men jag kan ha missat något finstilt. Jag är nöjd ändå med räntefri avbetalningsplan på 1000 kr per månad. Inkassokraven och avbetalningsavierna skickat till kivra.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Otto84, post: 173227, member: 4468"] Hej! Jag har positiva erfarenheter av ViaContos inkasso. Lånet var på 20000 med 39,5% ränta. Betalade ca 2200 innan inkasso. Skulden hade ökat till ca 24000 när inkassokravet kom. Jag fick välja själv hur mycket jag ville betala och jag föreslog 1000 kr och det var inga som helst problem. Fick även välja vilken dag i månaden som skulle bli förfallodag. Damen i luren erbjöd att stoppa räntan från och med första inbetalningen utan att jag ens behövde fråga. Helt klart det bästa inkasso jag har haft att göra med hittills. Tycker dock att dom lagt på för mycket ränta när det överlämnades till inkasso men jag kan ha missat något finstilt. Jag är nöjd ändå med räntefri avbetalningsplan på 1000 kr per månad. Inkassokraven och avbetalningsavierna skickat till kivra. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Inkasso
Viaconto-inkasso
Topp