Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Viaconto höjning efter inbetalningar med automatik?

Ni som har denna kredit när har ni fått höja? Efter inbetalningar med automatik? Eller sökt själv?
Tacksam för svar

Men det är ju en konto kredit som man tar ut o sätter in ifrån ?
Det har du alldeles rätt i! Men för att det är en kontokredit betyder det tyvärr inte att du får höja per automatik (även om du skött dina inbetalningar och även om merparten av de företagen med kontokrediter erbjuder höjning).
Du måste helt enkelt betala tillbaka hela lånet innan du eventuellt kan höja, det görs då en individuell bedömning. Jag har själv pratat med deras kundtjänst om det nämligen. Lycka till!

Det har du alldeles rätt i! Men för att det är en kontokredit betyder det tyvärr inte att du får höja per automatik (även om du skött dina inbetalningar och även om merparten av de företagen med kontokrediter erbjuder höjning).
Du måste helt enkelt betala tillbaka hela lånet innan du eventuellt kan höja, det görs då en individuell bedömning. Jag har själv pratat med deras kundtjänst om det nämligen. Lycka till!
Ok ja vissa har automatiskt höjning efter inbetalningar o vissa som du säger har en manuell höjning ,,,tack för svar :)

Jag har kunnat höja varannan månad fram tills Corona kom i april och det riktigt dåliga med dom nu är att jag har 5000kr att ta ut men för avslag hela tiden . Förföljt i 5 månader . Sånt lurendrejeri att man inte kan ta ut av sin egen kontokredit. De sa att det beror på mitt höga underskott i deklaration i april för 5 mån sen men riktigt uselt o inte ok tycker jag . Det jag betalat in måste alltid gå att ta ut allt annat är bullshit .

Att man inte kan höja pga högt underskott det köper jag men att jag inte kan ta ut det som det står att jag ska kunna ta ut dvs 5000kr är ur uselt .

Att man inte kan höja pga högt underskott det köper jag men att jag inte kan ta ut det som det står att jag ska kunna ta ut dvs 5000kr är ur uselt .
Man borde kunna ta ut upp till det som man blivit beviljad tycker jag oxå,,,,annars är det ju ingen kontokredit

Näe riktigt dåligt . Jag är beviljad 13000kr och kan just nu göra uttag på
5000kr men får anslag pga deklaration. Aldrig varit sen med en enda autogiro dragning heller med dom

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp