Men det är ju en konto kredit som man tar ut o sätter in ifrån ?När hela krediten är återbetald
Det har du alldeles rätt i! Men för att det är en kontokredit betyder det tyvärr inte att du får höja per automatik (även om du skött dina inbetalningar och även om merparten av de företagen med kontokrediter erbjuder höjning).Men det är ju en konto kredit som man tar ut o sätter in ifrån ?
Ok ja vissa har automatiskt höjning efter inbetalningar o vissa som du säger har en manuell höjning ,,,tack för svarDet har du alldeles rätt i! Men för att det är en kontokredit betyder det tyvärr inte att du får höja per automatik (även om du skött dina inbetalningar och även om merparten av de företagen med kontokrediter erbjuder höjning).
Du måste helt enkelt betala tillbaka hela lånet innan du eventuellt kan höja, det görs då en individuell bedömning. Jag har själv pratat med deras kundtjänst om det nämligen. Lycka till!

Man borde kunna ta ut upp till det som man blivit beviljad tycker jag oxå,,,,annars är det ju ingen kontokreditAtt man inte kan höja pga högt underskott det köper jag men att jag inte kan ta ut det som det står att jag ska kunna ta ut dvs 5000kr är ur uselt .