Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Bolån
Vi fick bolån av Handelsbanken!
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FCB86" data-source="post: 291241" data-attributes="member: 6862"><p>Jag har under ca 2 veckor varit ganska aktiv här på forumet. Efter att SBAB nekade oss bolån på sin automatiska ansökan på hemsidan.</p><p></p><p>Efter 2 veckors samtal med många banker</p><p>(SEB, Nordea, Danske Bank, SBAB och Handelsbanken) så fick vi ett bra bolån.</p><p></p><p>Vi har köpt ett nyproduktion för 2.800 000. Vi har 450.000 handpenning/ kontantinsats. Vi tjänar en bit över 730.000 tillsammans (jag och min fru). Vi har Blanco på 350.000 och hon är höggravid. Vi har sedan 1.5 månader tillbaka sagt upp vår hyresrätt och allt annat där i mellan.</p><p></p><p>Handelsbanken var från dag 1 väldigt snabba, professionella och hjälpsamma. Vi skickade allt dom ville ha, dom tog ett UC på oss och värderade vår nyproduktion. Dom beviljade vår bolån ansökan.</p><p></p><p>Idag hade vi samtal med dom och nästa vecka skall vi skriva på avtalet om bolån.</p><p></p><p>Tack för all stöd jag fick av er under dessa 2 stressiga veckor.</p><p></p><p>Mvh</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FCB86, post: 291241, member: 6862"] Jag har under ca 2 veckor varit ganska aktiv här på forumet. Efter att SBAB nekade oss bolån på sin automatiska ansökan på hemsidan. Efter 2 veckors samtal med många banker (SEB, Nordea, Danske Bank, SBAB och Handelsbanken) så fick vi ett bra bolån. Vi har köpt ett nyproduktion för 2.800 000. Vi har 450.000 handpenning/ kontantinsats. Vi tjänar en bit över 730.000 tillsammans (jag och min fru). Vi har Blanco på 350.000 och hon är höggravid. Vi har sedan 1.5 månader tillbaka sagt upp vår hyresrätt och allt annat där i mellan. Handelsbanken var från dag 1 väldigt snabba, professionella och hjälpsamma. Vi skickade allt dom ville ha, dom tog ett UC på oss och värderade vår nyproduktion. Dom beviljade vår bolån ansökan. Idag hade vi samtal med dom och nästa vecka skall vi skriva på avtalet om bolån. Tack för all stöd jag fick av er under dessa 2 stressiga veckor. Mvh [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Bolån
Vi fick bolån av Handelsbanken!
Topp