Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Vi är starka av vår erfarenhet!
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Loppan" data-source="post: 52585" data-attributes="member: 1789"><p>Tack Lampa för ditt fina svar. Precis ett sånt sms fick jag av en långivare förra veckan, en liten pluttskuld som jag glömt av. Att de kommer kontrollera mig med jämna mellanrum, att jag omedelbart ska betala skulden osv. Jätteotrevligt skrivet. Vet inte om det var det som satte igång all oro inom mig. Paranoid, precis, det är så jag känner mig. Får för mig att kreditgivare ska höra av sig och ifrågasätta sånt jag köpt på kredit, att kräva sakerna tillbaka. Känner mig bevakad på nåt konstigt sätt, men jag förstår ju egentligen att det inte är så.</p><p>Nej det är ju inget brottsligt jag gjort, men ibland när jag börjar inbilla mig saker så känns det nästan så. Jag gör rätt för mig och dessutom utöver utmätningen har jag betalat av ett par mindre skulder, försöker beta av de minsta med 40% räntor, men det tar ju tid. Skuldsanering kan jag alltid prova att söka, tror att jag tjänar för bra dock i förhållande till skulderna, men jag undrar ju hur många år detta kommer att ta eftersom allt går till räntor och avgifter känns det som. Man kan ju alltid prova att söka , kan inte få mer än nej. Kapitalbeloppet jag har är nästan 500.000 , och så räntor på det(har många lån). Man kräks ju :-/</p><p></p><p>Jag ska försöka släppa olustkänslorna jag har nu, tusen tack för ditt pepp och alla ord, det känns bättre nu faktiskt. Tack, och vad härligt att du är så postitiv trots eget skuldberg, precis så positiv och glad har jag känt mig sista året, förutom senaste dagarna. Men jag ska tillbaka dit! :-D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Loppan, post: 52585, member: 1789"] Tack Lampa för ditt fina svar. Precis ett sånt sms fick jag av en långivare förra veckan, en liten pluttskuld som jag glömt av. Att de kommer kontrollera mig med jämna mellanrum, att jag omedelbart ska betala skulden osv. Jätteotrevligt skrivet. Vet inte om det var det som satte igång all oro inom mig. Paranoid, precis, det är så jag känner mig. Får för mig att kreditgivare ska höra av sig och ifrågasätta sånt jag köpt på kredit, att kräva sakerna tillbaka. Känner mig bevakad på nåt konstigt sätt, men jag förstår ju egentligen att det inte är så. Nej det är ju inget brottsligt jag gjort, men ibland när jag börjar inbilla mig saker så känns det nästan så. Jag gör rätt för mig och dessutom utöver utmätningen har jag betalat av ett par mindre skulder, försöker beta av de minsta med 40% räntor, men det tar ju tid. Skuldsanering kan jag alltid prova att söka, tror att jag tjänar för bra dock i förhållande till skulderna, men jag undrar ju hur många år detta kommer att ta eftersom allt går till räntor och avgifter känns det som. Man kan ju alltid prova att söka , kan inte få mer än nej. Kapitalbeloppet jag har är nästan 500.000 , och så räntor på det(har många lån). Man kräks ju :-/ Jag ska försöka släppa olustkänslorna jag har nu, tusen tack för ditt pepp och alla ord, det känns bättre nu faktiskt. Tack, och vad härligt att du är så postitiv trots eget skuldberg, precis så positiv och glad har jag känt mig sista året, förutom senaste dagarna. Men jag ska tillbaka dit! :-D [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Vi är starka av vår erfarenhet!
Topp