Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Vet inte riktigt vad jag ska göra
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="nowayback" data-source="post: 346880" data-attributes="member: 7859"><p>Idag kom första inkasso, Lowell för American Express. </p><p>Ska betala 128k per 12/1/23 (om jag hade de pengar hade vi inte suttit här). Ska vänta tills det går till KFM och inväntar betalningsföreläggande. Det kommer fler denna månad. </p><p>Telefon och sms gick varmt under hela december.</p><p>Jag vet inte riktigt om det är delgivning eller utslag som jag ska vänta på. Men jag väntar. Väntetiden enligt KFM sidan är just nu mellan 14 vardagar och 3 månader. </p><p>Har nu haft nästan 3 månader där jag inte våndads dagligen om hur jag ska få ihop det har varit .nästan semester. Visste inte att jag kunde sova längre än 3-4 timmar per natt. .</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nowayback, post: 346880, member: 7859"] Idag kom första inkasso, Lowell för American Express. Ska betala 128k per 12/1/23 (om jag hade de pengar hade vi inte suttit här). Ska vänta tills det går till KFM och inväntar betalningsföreläggande. Det kommer fler denna månad. Telefon och sms gick varmt under hela december. Jag vet inte riktigt om det är delgivning eller utslag som jag ska vänta på. Men jag väntar. Väntetiden enligt KFM sidan är just nu mellan 14 vardagar och 3 månader. Har nu haft nästan 3 månader där jag inte våndads dagligen om hur jag ska få ihop det har varit .nästan semester. Visste inte att jag kunde sova längre än 3-4 timmar per natt. . [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Vet inte riktigt vad jag ska göra
Topp