Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Smslån
Versur Finans - Tusenlappen.nu dröjsmålsränta
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Myra" data-source="post: 54079" data-attributes="member: 3225"><p>Ja du Martin, var glad att du inte måste ta ett sådant lån, att döma av din kommentar så har du inte behövt göra det (hittills i alla fall, man vet aldrig vad som väntar bakom hörnet). </p><p>Jag skulle nog säga att det inte riktigt är så svart eller vit. Om du har två alternativ, t ex 1. Att ta ett sådant lån eller 2. Bli vräkt så tror jag att du liksom många andra skulle välja det alternativet som förbättrar din situation i det korta loppet. För ingen är så dum i huvet att tro att ett skitlån är den bästa lösningen, ingen tar ett skitlån för att man älskar att betala ränta eller för att man har andra lånealternativ till buds, med bättre villkor. </p><p></p><p>Däremot är det dumt om man aldrig kommer till insikt att man fastnat i ett beteende med lån på lån på lån under längre tid utan att ha ett tydligt mål hur man ska bryta det mönstret och ta sig ur situationen.</p><p></p><p>Många här har ett samlingslån som mål och kämpar för det.</p><p>Själv har jag blivit hjälpt av skitlån vid flertalet tillfällen, har lyckats släcka där det brunnit som värst och även om jag mått jättedåligt av att behöva ta sådana lån så har målet varit att göra allt för att en dag inte behöva göra de längre. Den dagen har kommit för min del och jag önskar och vet att det kommer för många andra här. </p><p></p><p>Det är en helt annan sak om man tar sådana lån för konsumtion eller för att ha råd att gå på krogen. Hoppas ingen gör det för det är verkligen dumt och kommer kosta skjortan i längden!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Myra, post: 54079, member: 3225"] Ja du Martin, var glad att du inte måste ta ett sådant lån, att döma av din kommentar så har du inte behövt göra det (hittills i alla fall, man vet aldrig vad som väntar bakom hörnet). Jag skulle nog säga att det inte riktigt är så svart eller vit. Om du har två alternativ, t ex 1. Att ta ett sådant lån eller 2. Bli vräkt så tror jag att du liksom många andra skulle välja det alternativet som förbättrar din situation i det korta loppet. För ingen är så dum i huvet att tro att ett skitlån är den bästa lösningen, ingen tar ett skitlån för att man älskar att betala ränta eller för att man har andra lånealternativ till buds, med bättre villkor. Däremot är det dumt om man aldrig kommer till insikt att man fastnat i ett beteende med lån på lån på lån under längre tid utan att ha ett tydligt mål hur man ska bryta det mönstret och ta sig ur situationen. Många här har ett samlingslån som mål och kämpar för det. Själv har jag blivit hjälpt av skitlån vid flertalet tillfällen, har lyckats släcka där det brunnit som värst och även om jag mått jättedåligt av att behöva ta sådana lån så har målet varit att göra allt för att en dag inte behöva göra de längre. Den dagen har kommit för min del och jag önskar och vet att det kommer för många andra här. Det är en helt annan sak om man tar sådana lån för konsumtion eller för att ha råd att gå på krogen. Hoppas ingen gör det för det är verkligen dumt och kommer kosta skjortan i längden! [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Smslån
Versur Finans - Tusenlappen.nu dröjsmålsränta
Topp