Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Ventilera
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="torsk" data-source="post: 33788" data-attributes="member: 3034"><p><strong>kört liv - frågor på det?</strong></p><p></p><p>mitt liv är totalt i kaos. mitt eget fel alltihopa. jag skyller inte ifrån mig. </p><p>speltorsk i många år. egna skulder på flera hundra tusen kronor, har gjort bedrägerier mot egna föräldrarna där jag tagit stora lån osv och säkert ett femton tal privatpersoner. total skuld på över 1 miljon. under 25 år är jag. </p><p>dömd för bedrägerier två gånger tidigare. lever med indirekta hot från folk jag lurat. härlig känsla att alltid behöva kolla 40 gånger över axeln. </p><p></p><p>snart nya rättegångar för bedrägerier, tredje gången gillt och denna gång blir det en repa på kåken, min första. känns faktiskt nästan skönt. det enda jag gör idag är att jobba sen hem, äta och sova. lämnar aldrig mitt hus utöver när jag jobbar så vad är skillnaden. att jag kommer jobba för 12kr i timmen istället för 130kr i timmen men det får väl vara så under 8-12 månader eller vad det nu kan tänkas bli för straff denna gång. sjukt att säga men det känns nästan skönt att åka i fängelse och se något annat. kanske får jag ångra den tanken när jag får ångest där inne efter en vecka men det återstår ju att se. </p><p></p><p>enda som är dåligt är ju att jag blir av med min fasta anställning men jag får väl bli bidragstagare när jag kommer ut sen eller nåt. </p><p>mitt råd till er. spela inte. ni kan vinna stort men lika snabbt är pengarna borta igen. </p><p></p><p>jag är brutalt översnäll egentligen men min sinnessjuka jakt på att bli skuldfri gjorde mig kriminell och manipulativ. ställde upp för allt och alla vilket satte mig i ekonomisk knipa. hjälpte folk fast jag egentligen inte kunde. </p><p>allt började med en betalningsanmärkning på 1300kr på den tiden jag inte visste att det var negativt med en sån. fick aldrig lära mig det i skolan eller hemma och när skulderna blev så stora som 200.000kr så slutade jag bry mig om allt och bara tågade vidare i negativa hjulspår. </p><p></p><p>så vad ska jag göra efter mitt fängelsestraff? ta tag i livet? </p><p>det går inte. får ingen skuldsanering pga brott i bakgrunden och upprepelser så det är kört. </p><p></p><p>jag är personen utan liv och framtid. </p><p>jag vill inte vara kriminell men vad har jag egentligen för val om jag vill ha ett värdigt liv i framtiden. det ser mörkt ut på min avbytarbänk. </p><p></p><p>har ni några frågor till en livstidsdömd person som mig? fråga på om du vill veta något. har varit med om det mesta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="torsk, post: 33788, member: 3034"] [b]kört liv - frågor på det?[/b] mitt liv är totalt i kaos. mitt eget fel alltihopa. jag skyller inte ifrån mig. speltorsk i många år. egna skulder på flera hundra tusen kronor, har gjort bedrägerier mot egna föräldrarna där jag tagit stora lån osv och säkert ett femton tal privatpersoner. total skuld på över 1 miljon. under 25 år är jag. dömd för bedrägerier två gånger tidigare. lever med indirekta hot från folk jag lurat. härlig känsla att alltid behöva kolla 40 gånger över axeln. snart nya rättegångar för bedrägerier, tredje gången gillt och denna gång blir det en repa på kåken, min första. känns faktiskt nästan skönt. det enda jag gör idag är att jobba sen hem, äta och sova. lämnar aldrig mitt hus utöver när jag jobbar så vad är skillnaden. att jag kommer jobba för 12kr i timmen istället för 130kr i timmen men det får väl vara så under 8-12 månader eller vad det nu kan tänkas bli för straff denna gång. sjukt att säga men det känns nästan skönt att åka i fängelse och se något annat. kanske får jag ångra den tanken när jag får ångest där inne efter en vecka men det återstår ju att se. enda som är dåligt är ju att jag blir av med min fasta anställning men jag får väl bli bidragstagare när jag kommer ut sen eller nåt. mitt råd till er. spela inte. ni kan vinna stort men lika snabbt är pengarna borta igen. jag är brutalt översnäll egentligen men min sinnessjuka jakt på att bli skuldfri gjorde mig kriminell och manipulativ. ställde upp för allt och alla vilket satte mig i ekonomisk knipa. hjälpte folk fast jag egentligen inte kunde. allt började med en betalningsanmärkning på 1300kr på den tiden jag inte visste att det var negativt med en sån. fick aldrig lära mig det i skolan eller hemma och när skulderna blev så stora som 200.000kr så slutade jag bry mig om allt och bara tågade vidare i negativa hjulspår. så vad ska jag göra efter mitt fängelsestraff? ta tag i livet? det går inte. får ingen skuldsanering pga brott i bakgrunden och upprepelser så det är kört. jag är personen utan liv och framtid. jag vill inte vara kriminell men vad har jag egentligen för val om jag vill ha ett värdigt liv i framtiden. det ser mörkt ut på min avbytarbänk. har ni några frågor till en livstidsdömd person som mig? fråga på om du vill veta något. har varit med om det mesta. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Ventilera
Topp