Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Vattenfasta
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TourettesGuy" data-source="post: 460072" data-attributes="member: 499"><p>Allt är väl inte svart el vitt heller? Är man normalviktig och inga andra problem fadtar man väl inte flera månader. Normal fasta några dagar i veckan gör gott för alla då vi inte är skapta för att äta 6ggr om dagen och massa socker varje mpltid året om. Men du sa kroppen inte kan göra egen glukos viket är helt fel. Inget ohälsosamt med det snarare nyttig att sänka insulin produktionen som är förbhög hos det flesta idag som med tiden leder till hjärt körlsjukdomar, demens och mesta annat. Sen att påstå atr han inte ser ut att må bra på den högra bilden jämfört med hur han ser ut på den vänsta är helt korkat. Visst han kansle mår dåligt på båda för han tagot för mkt lån men på den högra kan han arbeta och har goda förutsättningar för framtiden. Framtiden för han på den västra bilden är en tidig död, medicinering, sjukdomar lidande och så vidare. Ingen mår bra att vara så och inget som skall att normaliseras. </p><p>Jag har fastat till och från i 2,5 år, mellan 5-15 dagar flera ggr per halvår, aldrig varit sjuk under tiden, gått ner ca 13 kg i snitt men pendlar då jag vissa perioder fuskar med kolhydrater men manbär iaf medveten om det och kul att försöka hitta vägar att hålla vikten. Sett mkt förändingar pp kroppen som är positiva. Nu inne på 9e dagen fasta och är helt euforsik i kropoen, mår superbra. Såklart får man mjölksyra snabbt om man går i trappor osv men så är det när man fastar längre. Sover så skönt och pigg jämt. Sen sa du det går åt energi när kropoen gör egen glukos, det är väl bra och den tar energi frpn fettet, hade man större muskler skulle det gå åt ännu mer energi i vardagen vilket skulle bränna ännu mer fett under fastan. Förstår inte vad det negativa med det är? </p><p>Alla som fastar gör det av olika sköl och längd, hade jag cancer skulle jag fasta tills jag såg ut som en krigsfånge, cancer frodas av mat och socker medans den lider av fasta och autofagin som äter upp den förhoppningsvis. Är man i skick som en utmärglad krigsfång skall man såklart inte fasta. Ska jag ens behöva kommentera det. </p><p>Kropoen är fantastisk och anpassar sej naturligt utan att den tar skada till skillnad frpn alla mediciner och Ozempic som jag hopoas du förstår är väldigt dåkigt för kropoen. Sen bor man ju i sin egen kropp och märker nog om något är fel då ska man såklart överväga bryta fastan. Men tror i 95% av fallen när folk mår dåligt å gnäller så är det bara avgiftningssymptom från socker då kroppen går över till ketos och man orkar inte hålla ut några dagar och vill ha en ursäkt till att äta socker igen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TourettesGuy, post: 460072, member: 499"] Allt är väl inte svart el vitt heller? Är man normalviktig och inga andra problem fadtar man väl inte flera månader. Normal fasta några dagar i veckan gör gott för alla då vi inte är skapta för att äta 6ggr om dagen och massa socker varje mpltid året om. Men du sa kroppen inte kan göra egen glukos viket är helt fel. Inget ohälsosamt med det snarare nyttig att sänka insulin produktionen som är förbhög hos det flesta idag som med tiden leder till hjärt körlsjukdomar, demens och mesta annat. Sen att påstå atr han inte ser ut att må bra på den högra bilden jämfört med hur han ser ut på den vänsta är helt korkat. Visst han kansle mår dåligt på båda för han tagot för mkt lån men på den högra kan han arbeta och har goda förutsättningar för framtiden. Framtiden för han på den västra bilden är en tidig död, medicinering, sjukdomar lidande och så vidare. Ingen mår bra att vara så och inget som skall att normaliseras. Jag har fastat till och från i 2,5 år, mellan 5-15 dagar flera ggr per halvår, aldrig varit sjuk under tiden, gått ner ca 13 kg i snitt men pendlar då jag vissa perioder fuskar med kolhydrater men manbär iaf medveten om det och kul att försöka hitta vägar att hålla vikten. Sett mkt förändingar pp kroppen som är positiva. Nu inne på 9e dagen fasta och är helt euforsik i kropoen, mår superbra. Såklart får man mjölksyra snabbt om man går i trappor osv men så är det när man fastar längre. Sover så skönt och pigg jämt. Sen sa du det går åt energi när kropoen gör egen glukos, det är väl bra och den tar energi frpn fettet, hade man större muskler skulle det gå åt ännu mer energi i vardagen vilket skulle bränna ännu mer fett under fastan. Förstår inte vad det negativa med det är? Alla som fastar gör det av olika sköl och längd, hade jag cancer skulle jag fasta tills jag såg ut som en krigsfånge, cancer frodas av mat och socker medans den lider av fasta och autofagin som äter upp den förhoppningsvis. Är man i skick som en utmärglad krigsfång skall man såklart inte fasta. Ska jag ens behöva kommentera det. Kropoen är fantastisk och anpassar sej naturligt utan att den tar skada till skillnad frpn alla mediciner och Ozempic som jag hopoas du förstår är väldigt dåkigt för kropoen. Sen bor man ju i sin egen kropp och märker nog om något är fel då ska man såklart överväga bryta fastan. Men tror i 95% av fallen när folk mår dåligt å gnäller så är det bara avgiftningssymptom från socker då kroppen går över till ketos och man orkar inte hålla ut några dagar och vill ha en ursäkt till att äta socker igen. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Vattenfasta
Topp