Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Varpes väg uppåt!
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Varpe" data-source="post: 321406" data-attributes="member: 4357"><p>Nu har jag sedan ett par veckor löst alla smålån, betalt av Betalkoll och kreditkortet, träffat en psykolog via företagshälsovården vid två tillfällen och jag har inte ägnat en enda sekunds tanke åt spelande sedan jag berättade för min sambo!</p><p>Känns väldigt befriande och jag känner ett helt annat lugn i kroppen denna gången än tidigare gånger jag försökt sluta. Nu har mitt kreditbetyg hos UC sjunkt från 14,6 till 13,2 när en ff försvann i juni, och idag försvann Betalkoll och Ecster från krediterna och då hoppade det ner till 2,2!</p><p></p><p>Jag har fortfarande typ 6 gamla ff som går ut nästa vår så planen är att sitta lugnt i båten tills dess, samla på mig bättre och bättre kreditvärdighet och betala av på lånen enligt planerna, och knuffa in så mycket extra jag har råd med men det är för tillfället inte mycket. Efter att allt är betalt blir det ca 3000 kvar i plånboken att leva på vilket går finfint men det blir inte några stora summor över varje månad. </p><p>Nästa vår när jag är nere på 0 ff och har ett års spelfrihet i ryggen ska jag boka ett möte med min bankman och fråga om det inte finns något vi kan göra för att flytta några av de dyraste (och nyaste) annuitetslånen för att få ner månadskostnaden och betala mindre räntor. Kanske går det, kanske inte. Vi får se!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Varpe, post: 321406, member: 4357"] Nu har jag sedan ett par veckor löst alla smålån, betalt av Betalkoll och kreditkortet, träffat en psykolog via företagshälsovården vid två tillfällen och jag har inte ägnat en enda sekunds tanke åt spelande sedan jag berättade för min sambo! Känns väldigt befriande och jag känner ett helt annat lugn i kroppen denna gången än tidigare gånger jag försökt sluta. Nu har mitt kreditbetyg hos UC sjunkt från 14,6 till 13,2 när en ff försvann i juni, och idag försvann Betalkoll och Ecster från krediterna och då hoppade det ner till 2,2! Jag har fortfarande typ 6 gamla ff som går ut nästa vår så planen är att sitta lugnt i båten tills dess, samla på mig bättre och bättre kreditvärdighet och betala av på lånen enligt planerna, och knuffa in så mycket extra jag har råd med men det är för tillfället inte mycket. Efter att allt är betalt blir det ca 3000 kvar i plånboken att leva på vilket går finfint men det blir inte några stora summor över varje månad. Nästa vår när jag är nere på 0 ff och har ett års spelfrihet i ryggen ska jag boka ett möte med min bankman och fråga om det inte finns något vi kan göra för att flytta några av de dyraste (och nyaste) annuitetslånen för att få ner månadskostnaden och betala mindre räntor. Kanske går det, kanske inte. Vi får se! [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Varpes väg uppåt!
Topp