24 Mars 2011 #2 O Oregistrerade Gäst Poäng: 0 Så har jag tänkt också ibland då jag sökt hos dom. Men i sista änden har jag fått svar på min ansökan fast det ibland tagit flera dagar.. Senast ändrad: 26 Mars 2011
Så har jag tänkt också ibland då jag sökt hos dom. Men i sista änden har jag fått svar på min ansökan fast det ibland tagit flera dagar..
27 Mars 2011 #3 O Oregistrerade Gäst Poäng: 0 Har ej haft problem med dem, de är lite långsamma på att svara på ansökningarna bara. Men oftast svarar de under kvällen samma dygn jag har ansökt.
Har ej haft problem med dem, de är lite långsamma på att svara på ansökningarna bara. Men oftast svarar de under kvällen samma dygn jag har ansökt.
6 April 2011 #4 O Oregistrerade Gäst Poäng: 0 Sega Har haft dem flera gånger, kan ta flera dagar och man får inte det belopp man sökt om. Men det kommer snabba med påminnelser.
Sega Har haft dem flera gånger, kan ta flera dagar och man får inte det belopp man sökt om. Men det kommer snabba med påminnelser.
7 April 2011 #5 O Oregistrerade Gäst Poäng: 0 kollade deras "villkor". I fall man betalar försent 8% i dröjesmålsränta per månad... 96% per år, borde vara högst i branschen?
kollade deras "villkor". I fall man betalar försent 8% i dröjesmålsränta per månad... 96% per år, borde vara högst i branschen?