Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Varför syns inte mitt Eurocard Gold på UC och hur mycket jag har använt på kortet?

Ja, som rubriken säger..
Mitt mastercard från SEB visas tydligt(hur mycket jag har i köpgräns och hur mycket av det jag har använt men INGENTING om Eurocard.
Kan tillägga att jag har fått bägge korten genom SEB.

Tack för svar

Mvh

Ja, som rubriken säger..
Mitt mastercard från SEB visas tydligt(hur mycket jag har i köpgräns och hur mycket av det jag har använt men INGENTING om Eurocard.
Kan tillägga att jag har fått bägge korten genom SEB.

Tack för svar

Mvh

Eurocard fungerar väl som Amex, d v s att man måste betala hela fakturan när den kommer? Med SEB's kort så har du väl chans att delbetala?

TS

Eurocard fungerar väl som Amex, d v s att man måste betala hela fakturan när den kommer? Med SEB's kort så har du väl chans att delbetala?

Hej Lize!

Nej inte riktig. Du har rätt att Eurocard har ingen övre köpgräns precis som Amex, MEN på Eurocard har man en kreditgräns som man kan avbetala på,(min började på 10000 men sen kunde jag öka det till 15000), dvs att jag kan handla för 40000kr och sen få en faktura på, minst att betala: 25000kr (dvs, 25000 av beloppet måste betalas in direkt och resterande 15000kr blir det avbetalning på, precis som vilket kreditkort som helst)...
Det kan man dock inte göra med ett AMEX kort.

TS

Hej Lize!

Nej inte riktig. Du har rätt att Eurocard har ingen övre köpgräns precis som Amex, MEN på Eurocard har man en kreditgräns som man kan avbetala på,(min började på 10000 men sen kunde jag öka det till 15000), dvs att jag kan handla för 40000kr och sen få en faktura på, minst att betala: 25000kr (dvs, 25000 av beloppet måste betalas in direkt och resterande 15000kr blir det avbetalning på, precis som vilket kreditkort som helst)...
Det kan man dock inte göra med ett AMEX kort.

Eller så kan man bara handla för sina 15000kr och delbetala då hela beloppet.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp