Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Varför påverkar nya kreditupplysningar min riskprognos vid samlingslån?

Tjena! Alla ni som har sökt samlinglån, jag sökte igår på samlinglån och fick väldigt dåliga erbjudande trots 0,9 i risk och 3 förfrågningar som var mer än 6 månader gamla 90k sökte jag 3 år fick 16% effiktiv lägsta ränta, har inga skulder 380tkr i innomst. Jag såg sen i upplysningen att alla banker har fått olika riskprognos på mig på grund av att den senaste förfrågningen hos enklare tagits med och visats till banker och det har sänkt mitt betyg till 2,4,—2,92, kommer alltid den nya förfrågningen med och visas till banker eller har det blivit fel,

Hur mycket underskott har du? Det finns mer parametrar än bara UC-score och förfrågningar vid bedömningen av framtida återbetalningsförmåga som också spelar in. Ring till aktören som du sökt samlingslån och fråga. De kommer förmodligen se eller ha en ide om varför du inte fick bättre erbjudanden.

Men asså dom är verkligen okunniga jävlar. Jag ringde o pratade i en halvtimme men fick inget svar på vrf. Ändrade belopp och återbetalningstid samma resultat o han visste inte va det bror på

Dom sa att föfrågan som har gjorts i samband med ansökan visas till banken så jävla ologiskt. Då e det bättre o söka hos banker direkt

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp