Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Varför har cash2you tagit en UC på mig bara sådär !!??

Fick mail idag att Cash2you tagit en uc på mig. Varför!?? Jag har ej ansökt om höjning av mitt lån där samt att jag skött alla betalningar så varför tog dom bara en UC bara sådär!???

Fick mail idag att Cash2you tagit en uc på mig. Varför!?? Jag har ej ansökt om höjning av mitt lån där samt att jag skött alla betalningar så varför tog dom bara en UC bara sådär!???
Har du nyligen fått någon anmärkning eller misskött kredit hos någon annan?

Jag har skött betalningarna på Cash2you...loggade in där o kollade o alla månads betalningar har rullat in som dom ska. Jag ligger iof i en tvist med mitt Vivus lån....om de kan ha påverkat??? Men bad ar cash2you me de o göra isåfall?:(

Någon sökt lån i ditt namn?

Läser man kreditupplysningslagen 9p 1 st så kan upplysning tas pga ingånget avtal.. det känns som det är ganska ovanligt dock.. vet att banker gör det på företag för att löpande hålla koll..

Ta kontakt med Cash2You på telefon eller mejl och fråga varför dom tagit en uc. Förklara för dom att det försämrar ditt kreditbetyg osv.

Jävligt fult gjort av dom, om dom tagit en UC trots att du sköter betalningarna.

Har mailat dom o frågat nu
...blev orolig när nån skrev att nån kanske försökt tagit lån i mitt namn

Har mailat dom o frågat nu
...blev orolig när nån skrev att nån kanske försökt tagit lån i mitt namn
Började inte dom registrera alla lån hos uc? Då kanske det blir en ff automatiskt. Hoppas du får en bra förklaring.

Jag hade gjort en höjning där för 2 månader sedan o ucn kom i efterhand tydligen....Va lite orolig att nån försökt tagit lån i mitt namn usch

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp