Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Varför är mitt UC-betyg så dåligt?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dunder" data-source="post: 290749" data-attributes="member: 6455"><p>som ovanför säger krediten skapar mycket mer skada en man tror. Jag hade en på 48 000 la in då de blev ner till 38. Då sjönk mitt betyg från 21% till 18% undra också varför mitt va högt. Men det är krediten som gör mest skada blandar med alla ff. Dessutom har du många ff oxå. Utöver det har du ju inte så hög inkomst 200 000 är inte så hög inkomst. Det är liksom bara 16 666 kr per månad om man delar det på 12 och det är innan skatt. Sen har du flera lån du ska betala plus hyra och allt osv på den inkomsten. Så tror det har påverkan också.</p><p></p><p>betala av krediten så mycket du kan och vänta ut så all ff försvinner så ska du se skillnad. Sen om du får högre inkomst för 2021 då gör det säkert också skillnad.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dunder, post: 290749, member: 6455"] som ovanför säger krediten skapar mycket mer skada en man tror. Jag hade en på 48 000 la in då de blev ner till 38. Då sjönk mitt betyg från 21% till 18% undra också varför mitt va högt. Men det är krediten som gör mest skada blandar med alla ff. Dessutom har du många ff oxå. Utöver det har du ju inte så hög inkomst 200 000 är inte så hög inkomst. Det är liksom bara 16 666 kr per månad om man delar det på 12 och det är innan skatt. Sen har du flera lån du ska betala plus hyra och allt osv på den inkomsten. Så tror det har påverkan också. betala av krediten så mycket du kan och vänta ut så all ff försvinner så ska du se skillnad. Sen om du får högre inkomst för 2021 då gör det säkert också skillnad. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Varför är mitt UC-betyg så dåligt?
Topp