Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vad tycker ni att jag bör göra?

Hej!

På grund av omständigheter som jag inte vill gå in på har jag hamnat i ekonomisk kris. Jag har ca 80 000 kr skulder (smslån och blancolån). Jag betalar väldigt mycket varje månad och en stor del är ränta. Det är jättepåfrestande för min ekonomi och jag försöker verkligen så gott jag kan.

Jag fick en anmärkning "misskött kredit" i november -10, vilket innebär att den försvinner november -13. Utöver det har jag inga andra anmärkningar. Jag har rätt mycket förfrågningar hos UC, i dagsläget 17 st. I november kommer dem att vara 10 st. På UC syns det att jag har blancolån om 39.000 kr, övriga skulder syns inte.

Det jag hade önskat göra i november är att ta ett banklån och samla mina lån på samma ställe. Frågan är om det överhuvudtaget kommer vara möjligt för någon som mig att bli beviljad ett lån i november? Då kommer jag ha 10 st reg förfrågningar i UC, en skuld om ca 35 000 kr reg hos UC, 260 000 kr inkomst/år, fast jobb, ogift och 24 år gammal. Vad tror ni, finns det någon bank som kommer bevilja mig ett lån om 80 000 kr? Isf, vilken då? Ge mig snälla tips, jag har det jättesvårt!

Hälsar,

B

Inga problem med ett lån på de förutsättningarna

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp