Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vad tror ni, vänta ansöka tills jag fyllt 20 år

Hejsan nu har mitt kreditbetyg sjunkit till 42 på uc tror ni jag skulle kunna ha en chans någonstans att få ett samlingslån? Är 19 år fyller 20 i sommar undrar även om jag har bättre chanser när jag fyllt 20? Eller kommer de vara samma som nu? Vill verkligen få ordning på de här nu.. Har cirka 100k i skulder jag pratade med ett låneföretag förut som ev kunde hjälpa mig i sommar dem skulle höra av sig då men hittar dem inte nu så vad tror ni om mina chanser? Skiter i att räntan blir hög just nu.. Viktigaste är att min månadskostnad sjunker så kan jag placera om lånet senare när kreditvärdigheten är mycket bättre

Ytterst svårt att få lån via UC över 20%, beror det på många förfrågningar eller hur ser din inkomst ut? Vilka lån visas på UC?

Om det är några lån med väldigt hög ränta och din bisnode/creditsafe är bra kan jag rekommendera Pluskan/Slantar/Fairlo och försöka dela upp lånen för att minska räntekostnaderna. Även Credway och dess systerbolag har relativt bra räntor för att vara snabblån.

Jag fick på 53% hos BN, skriv dina förutsättningar.

Ytterst svårt att få lån via UC över 20%, beror det på många förfrågningar eller hur ser din inkomst ut? Vilka lån visas på UC?

Om det är några lån med väldigt hög ränta och din bisnode/creditsafe är bra kan jag rekommendera Pluskan/Slantar/Fairlo och försöka dela upp lånen för att minska räntekostnaderna. Även Credway och dess systerbolag har relativt bra räntor för att vara snabblån.

Dem flesta där måste man vara 20 för :/ dem andra har jag redan..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp