Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vad tror ni om mina chanser?

Verkligen ingen expert på detta och söker hjälp hos er!

Har idag 130.000:- i blanco hos två olika aktörer med bra ränta (SEB samt Entercard, medlemslånet via facket)
Min önskan är att slå ihop dessa lån till ett, samt utöka beloppet med 50.000:-

Mitt UC-betyg är 1.8 och den 11e september försvinner 2ff och då har jag 4 kvar.

Inkomst:
355000:-
Underskott:
7.900:-

Jag är rädd att bankerna nekar då de tror att jag kommer ha 130.000:- + 180.000:- i skuld. Lånen på 130.000:- kommer jag ju samla så jag utökar ju bara belåningen med 50.000:-

Vad tror ni om mina chanser den 11e september?

Tack!

Spontant tror jag att du inte kommer ha några problem alls att få ditt lån. Vänta ut de där två förfrågningarna för att kunna trimma till räntan lite! Och klicka i samla lån som orsak till din ansökan så förstår de ju att du inte ska ha kvar hela det nya lånet. Tror iofs inte 310 K skulle vara något större problem heller

Spontant tror jag att du inte kommer ha några problem alls att få ditt lån. Vänta ut de där två förfrågningarna för att kunna trimma till räntan lite! Och klicka i samla lån som orsak till din ansökan så förstår de ju att du inte ska ha kvar hela det nya lånet. Tror iofs inte 310 K skulle vara något större problem heller
Tack för svar!
Lämnade in en ansökan till Wästgöta Finans tidigare idag på 180.000:-. Har aldrig någonsin haft något med Bisnode att göra så bör ha ett ganska bra betyg där. Wästgöta beviljade dock inget direkt utan de skulle hantera min ansökan manuellt.

Hade ju varit otroligt fint att bli beviljad hos dem med bra ränta, och rensa mina lån på UC och således ha ett fullständigt tomt UC.

Håller tummarna! Jag har aldrig använt Wästgöta själv (men många här verkar ju blivit räddade av dem) men jag använde nyligen Northmille på ungefär samma sätt (mindre summa dock) och det fungerade hur bra som helst :)

Eller oj, nu svamlar jag. För många nya lån på slutet. Det var ju Fairlo jag tänkte på. Genom dem fick jag så pass bra UC att jag fick ett bra erbjudande från Northmille. Sorry.

Kan verkligen rekommendera Wästgöta. Fick också manuell hantering men efter inskickat anställningsavtal så godkändes lånet utan krångel. Väldigt bra upplägg på ”Mina sidor” också!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp