Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Vad tror ni mitt betyg blir och chans till lån?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Klaridag" data-source="post: 296874" data-attributes="member: 5196"><p>Hej, vad tror ni att jag kommer ha för möjligheter till ett lån på 200.000?</p><p></p><p>Dagens förutsättningar:</p><p>3ff</p><p>Inkomst 2020: 330.000</p><p>Bet anmärkning: 8st, massa onödiga, parkering osv, dock en utmätning.</p><p>Lån: 100.000</p><p>Skuldsaldo senaste på kfm: 5 mån sedan</p><p>Kreditbetyg: 9</p><p></p><p>I maj försvinner en hel del, mina förutsättningar då:</p><p></p><p>3ff</p><p>Inkomst 2021: 350.000</p><p>Bet anmärkningar: 1 (7 försvinner varav en är utmätningsförsök)</p><p>Lån: 95.000</p><p>Skuldsaldo på kfm: 8 mån sedan</p><p>Kreditbetyg: ??</p><p></p><p>Vad tror ni om ni får göra en uppskattning att jag kan landa på i kreditbetyg? Och kan jag få nåt erbjudande på vettigt lån på 200.000 och under 10% ränta iallafall?</p><p></p><p>Är orolig att mitt historiska skuldsaldo på 4000kr hos kfm som bara är 8 mån gammalt kommer sätta käppar i hjulet?</p><p></p><p>I oktober försvinner sista anmärkningen, men där vet jag att betyget inte kan bli annat än väldigt bra.</p><p></p><p>Är det ingen idé i maj för mig? Jag vill få ner räntan, och visst maj till oktober är inte så farligt. Men alla månader med bättre ränta är bra.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Klaridag, post: 296874, member: 5196"] Hej, vad tror ni att jag kommer ha för möjligheter till ett lån på 200.000? Dagens förutsättningar: 3ff Inkomst 2020: 330.000 Bet anmärkning: 8st, massa onödiga, parkering osv, dock en utmätning. Lån: 100.000 Skuldsaldo senaste på kfm: 5 mån sedan Kreditbetyg: 9 I maj försvinner en hel del, mina förutsättningar då: 3ff Inkomst 2021: 350.000 Bet anmärkningar: 1 (7 försvinner varav en är utmätningsförsök) Lån: 95.000 Skuldsaldo på kfm: 8 mån sedan Kreditbetyg: ?? Vad tror ni om ni får göra en uppskattning att jag kan landa på i kreditbetyg? Och kan jag få nåt erbjudande på vettigt lån på 200.000 och under 10% ränta iallafall? Är orolig att mitt historiska skuldsaldo på 4000kr hos kfm som bara är 8 mån gammalt kommer sätta käppar i hjulet? I oktober försvinner sista anmärkningen, men där vet jag att betyget inte kan bli annat än väldigt bra. Är det ingen idé i maj för mig? Jag vill få ner räntan, och visst maj till oktober är inte så farligt. Men alla månader med bättre ränta är bra. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Vad tror ni mitt betyg blir och chans till lån?
Topp