Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Vad ska man säga...
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="nickenicke" data-source="post: 52344" data-attributes="member: 3437"><p>Ja, förstår klart att de flesta drar på sig skulderna i form av olika missbruk eller andra olyckliga situationer. Och håller med dig, alla dessa äckelbolag som tar ut ockerräntor och lever på andras dåliga situationer borde utrotas. Den dagen jag står skuldfri ska jag göra mitt för samhället och se till att dessa bolag försvinner ett efter ett. Och ja, just nu överlever jag vardagen i hopp om att banken ger mig en "break" och ändå ser att betalningsförmågan och viljan finns där. Jag tog mig själv tiden att i en Excelfil redovisa alla skulder och kostnader etc samt lånenummer. Och ge förslag på åtgärder i form av olika alternativ till lösningar med beräkningar gentemot min inkomst och hyra. Lösa alla lån/krediter, vissa delar av dem etc. Han jag träffade var trevlig och förstod situationen och ibland så finns det faktiskt goda människor där ute. </p><p></p><p>Får jag ett JA, då ska det firas! Firas med ett glas vatten och sedan nya tag och se till att råda bot på allt. Men förstår er alla därute som har klumpen i halsen och stenarna på axlarna och allt bara känns åt skogen.. Är själv där så jag vet precis hur det är. Det bästa jag lärt mig hittills är att våga prata med någon och förklara problemet. Om det så är familj eller vänner, men bara att öppna sig och prata om det hela gör en hel del, även om det inte gör allt så är det ett första steg i rätt riktning. Ibland måste man erkänna för sig själv att man behöver hjälp och att det aldrig är för sent för att fråga om hjälp. Jag har svalt min stolthet och insett allvaret i min situation. Och där står jag just nu i avvaktan på svar från banken. </p><p></p><p>En sak är dock säker, aldrig tillbaka i träsket igen!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nickenicke, post: 52344, member: 3437"] Ja, förstår klart att de flesta drar på sig skulderna i form av olika missbruk eller andra olyckliga situationer. Och håller med dig, alla dessa äckelbolag som tar ut ockerräntor och lever på andras dåliga situationer borde utrotas. Den dagen jag står skuldfri ska jag göra mitt för samhället och se till att dessa bolag försvinner ett efter ett. Och ja, just nu överlever jag vardagen i hopp om att banken ger mig en "break" och ändå ser att betalningsförmågan och viljan finns där. Jag tog mig själv tiden att i en Excelfil redovisa alla skulder och kostnader etc samt lånenummer. Och ge förslag på åtgärder i form av olika alternativ till lösningar med beräkningar gentemot min inkomst och hyra. Lösa alla lån/krediter, vissa delar av dem etc. Han jag träffade var trevlig och förstod situationen och ibland så finns det faktiskt goda människor där ute. Får jag ett JA, då ska det firas! Firas med ett glas vatten och sedan nya tag och se till att råda bot på allt. Men förstår er alla därute som har klumpen i halsen och stenarna på axlarna och allt bara känns åt skogen.. Är själv där så jag vet precis hur det är. Det bästa jag lärt mig hittills är att våga prata med någon och förklara problemet. Om det så är familj eller vänner, men bara att öppna sig och prata om det hela gör en hel del, även om det inte gör allt så är det ett första steg i rätt riktning. Ibland måste man erkänna för sig själv att man behöver hjälp och att det aldrig är för sent för att fråga om hjälp. Jag har svalt min stolthet och insett allvaret i min situation. Och där står jag just nu i avvaktan på svar från banken. En sak är dock säker, aldrig tillbaka i träsket igen! [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Vad ska man säga...
Topp