Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Vad ska man hitta på? Skuldsatt och jobbar 250-300 timmar
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ahxn" data-source="post: 307783" data-attributes="member: 3628"><p>Går det att skaffa oprentiöst socialt umgänge/vänner när man är 33 år, som inte är mitt uppe i karriären eller familjebildandet. Känns som att jag rent psykiskt inte kommer klara av detta utan att på något vis hitta någonting att göra på fritiden, utanför jobb och mitt destruktiva beteende på börsen.</p><p></p><p>Plan B</p><p>Om allting går åt helvete för mig här inom ett par månader, hur borde jag bete mig för att inte hamna på gatan. Vet inte exakt vilken sorts upplysning kommunala bostadsbolag gör på en, men har som sagt åtminstone inga anmärkningar eller inkassokrav på mig. Kan jag på något sätt förbereda mig inför kraschen om den kommer. Att ta en lägenhet och lägga undan pengar för hyra ett par månader lär ju inte hjälpa ifall de pengarna bli utmäta. Ska man ta en lägenhet som ligger långt bort men som har bra hyra, <strong>eller borde man försöka sikta in sig på en hyfsad lägenhet runt 5500 kronor i hyra på kanske 40-55 kvm innan det är försent och man är fast?</strong> Hade jag hamnat hos kronofogden så lär min värld raseras och jag är inte helt säker på att jag kan fortsätta med de jobb jag har, åtminstone inte utan att söka en fast tjänst först. Kommer antagligen behöva söka något annat. Vet inte alls hur löneutmätning fungerar eller minimistandard. Förväntar mig någonstans att om saker och ting kraschar så kommer det gå fort, och har jag då hunnit skriva på ett lägenhetskontrakt så är jag rädd att jag under den svackan skall köra mig när det gäller hyran. Är redan skyldig lite pengar, inga stora summor, till min mamma och pappa och jag funderar på ifall jag hade kunnat skicka över ett par månadshyror till dem nu under sommaren, som då inte kan bli utmäta, ifall jag gör mitt bästa i detta skedet att hålla KFM på avstånd, bara för att klara av dessa betalningarna. Är som sagt genuint rädd att ett samtal eller brev från KFM till arbetsgivare skulle förstöra mycket när det gäller mina inkomster.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ahxn, post: 307783, member: 3628"] Går det att skaffa oprentiöst socialt umgänge/vänner när man är 33 år, som inte är mitt uppe i karriären eller familjebildandet. Känns som att jag rent psykiskt inte kommer klara av detta utan att på något vis hitta någonting att göra på fritiden, utanför jobb och mitt destruktiva beteende på börsen. Plan B Om allting går åt helvete för mig här inom ett par månader, hur borde jag bete mig för att inte hamna på gatan. Vet inte exakt vilken sorts upplysning kommunala bostadsbolag gör på en, men har som sagt åtminstone inga anmärkningar eller inkassokrav på mig. Kan jag på något sätt förbereda mig inför kraschen om den kommer. Att ta en lägenhet och lägga undan pengar för hyra ett par månader lär ju inte hjälpa ifall de pengarna bli utmäta. Ska man ta en lägenhet som ligger långt bort men som har bra hyra, [B]eller borde man försöka sikta in sig på en hyfsad lägenhet runt 5500 kronor i hyra på kanske 40-55 kvm innan det är försent och man är fast?[/B] Hade jag hamnat hos kronofogden så lär min värld raseras och jag är inte helt säker på att jag kan fortsätta med de jobb jag har, åtminstone inte utan att söka en fast tjänst först. Kommer antagligen behöva söka något annat. Vet inte alls hur löneutmätning fungerar eller minimistandard. Förväntar mig någonstans att om saker och ting kraschar så kommer det gå fort, och har jag då hunnit skriva på ett lägenhetskontrakt så är jag rädd att jag under den svackan skall köra mig när det gäller hyran. Är redan skyldig lite pengar, inga stora summor, till min mamma och pappa och jag funderar på ifall jag hade kunnat skicka över ett par månadshyror till dem nu under sommaren, som då inte kan bli utmäta, ifall jag gör mitt bästa i detta skedet att hålla KFM på avstånd, bara för att klara av dessa betalningarna. Är som sagt genuint rädd att ett samtal eller brev från KFM till arbetsgivare skulle förstöra mycket när det gäller mina inkomster. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Vad ska man hitta på? Skuldsatt och jobbar 250-300 timmar
Topp