Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vad kostar era liv varje dag?

Vad kostar era liv varje dag? Och vad vill ni komma ner till?

räkningar, mat och övrigt. Allt förutom spara dela med 30.

är väldigt nyfiken. Rätt sjukt när man börjar räkna på det här viset! Men en bra tankeställning.

vill leva ett enkelt liv och klara oss på 500 om dagen. Alltså 15 tusen i månaden. Jag, 2 barn, hund och katt. Men det kanske är omöjligt.

är väldigt nyfiken. Rätt sjukt när man börjar räkna på det här viset! Men en bra tankeställning.

vill leva ett enkelt liv och klara oss på 500 om dagen. Alltså 15 tusen i månaden. Jag, 2 barn, hund och katt. Men det kanske är omöjligt.
500 kr om dagen är väl mycket ?

Vi lever på ca 200 kr dagen , 2 vuxna och 1 barn på 6 år :) nu lever jag med utmätning och man får en helt annan syn på vad saker verkligen kostar ! Den dagen jag är fri så kommer jag fortsätta som jag gör nu det är jag helt övertygad om !

500 kr om dagen är väl mycket ?
Bara hyran går på 200 om dagen. Och maten 150 om dagen. Så tycker inte det är så mycket. Klara oss på 15000 i månaden tycker inte jag är mycket egentligen. Hyran 6000, maten 4500 sen är det bara 4500 kvar till andra räkningar och övrigt.

15k inkl bostadskostnad?

Bara hyran går på 200 om dagen. Och maten 150 om dagen. Så tycker inte det är så mycket. Klara oss på 15000 i månaden tycker inte jag är mycket egentligen. Hyran 6000, maten 4500 sen är det bara 4500 kvar till andra räkningar och övrigt.
Jag trodde inte att du hade räknat med alla avgifter i den summan utan bara mat och leverne.

Om jag inte räknar alla lån jag betalar så ca 1800/dag.

Mat ca 300/dag
Lägenheten ca 350/dag
Barnet ca 200/dag (förskoleavgift,blöjor,mat,kläder,leksaker)
Räkningar ca 300/dag.
Transport ca 50/dag
Kläder ca 100/dag
Nöjen,hockey,fotboll,sport ca 300 kr/dag
Alkohol ca 200/dag

Om jag inte räknar alla lån jag betalar så ca 1800/dag.

Mat ca 300/dag
Lägenheten ca 350/dag
Barnet ca 200/dag (förskoleavgift,blöjor,mat,kläder,leksaker)
Räkningar ca 300/dag.
Transport ca 50/dag
Kläder ca 100/dag
Nöjen,hockey,fotboll,sport ca 300 kr/dag
Alkohol ca 200/dag

6000 i alkohol per månad? Där har du något du kan kapa ner en del

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp