Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vad kan jag göra?

Hej. Jag sitter i skiten. Jag har en massa olika lån och krediter, och mina fasta utgifter är skyhöga.

Min score på Kreddy är 50, helt jävla galet.

Jag får inte tag i ett samlingslån hur jag än gör, vilka jag än hör av mig till. Hur fan ska jag göra? Önskar bara att bli av med denna skiten, jag mår så otroligt dåligt.

Hej. Jag sitter i skiten. Jag har en massa olika lån och krediter, och mina fasta utgifter är skyhöga.

Jag får inte tag i ett samlingslån hur jag än gör, vilka jag än hör av mig till. Hur fan ska jag göra? Önskar bara att bli av med denna skiten, jag mår så otroligt dåligt.
Har du 50% på UC så kommer du inte få några lån som tar UC.
Vänta ut alla förfrågningar till en början eventuellt anmärkningar och minska krediter så mkt som möjligt för att få ett bättre betyg och kanske ha någon chans

Speca upp skulderna med respektive kostnad med inkomster

Skriv här alla dina skulder, ränta, belopp att betala per månad för varje enskild skuld.
Så kommer du säkert få lite tips och hjälp på traven hur du kan lösa din situation.
Tar man kontrollen över sina skulder så mår man bättre, vet av egen erfarenhet.

Är väl förmodligen det som är ditt problem, att du söker lån överallt och drar på dig massa förfrågningar. Du måste vänta ut dina kreditupplysningar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp