Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vad har ni för UC score?

Som rubriken lyder? Vad har ni för UC score? Kan vara kul att se hur det derbyt för oss här i forumet. Själv har jag 17,6 i UC betyg.

28.7 förjävligt men det
Är
Vad det är....

0,23%

Inkomst 540.000

Överskott kapital 15.000

Blancolån 710.000

Kortkrediter beviljat 90.000

Utnyttjat på kreditkort 6000

Billån 60.000

1 Förfrågan på UC Advisa

Senast ändrad:
4.1
200.000 blanco
400.000 inkomst
6 FF

Är i mål,✨, nu gäller det att hitta nya mål att sträva efter som gör att jag inte slappnar av och glömmer helvetet som varit senaste 5-6 åren. Svårt. De flesta mål i livet är ju förknippade med någon form av synlig framgång som i sin tur är kopplade mot kostnad. Men känner mig helt trygg i att mina framtida mål kommer att mätas i inre belöningar. Svårt att kvantifiera men vet att det kommer att handla om saker som gör att jag framöver successivt kommer tycka bättre om mig själv och tror/hoppas att det blir ”ringar på vattnet” i min omgivning

Är i mål,✨, nu gäller det att hitta nya mål att sträva efter som gör att jag inte slappnar av och glömmer helvetet som varit senaste 5-6 åren. Svårt. De flesta mål i livet är ju förknippade med någon form av synlig framgång som i sin tur är kopplade mot kostnad. Men känner mig helt trygg i att mina framtida mål kommer att mätas i inre belöningar. Svårt att kvantifiera men vet att det kommer att handla om saker som gör att jag framöver successivt kommer tycka bättre om mig själv och tror/hoppas att det blir ”ringar på vattnet” i min omgivning
Med den inställningen och positiviteten kommer du långt. Helt rätt tänk se till bara hålla i den. Grymt snyggt! Grattis :) kul!

0,4
1 av 2 förfrågningar försvinner i natt, så ska bli kul att se om det händer något.
sen ska jag snart avsluta ett mindre blancolån helt och då blir det en långivare mindre, det borde kanske göra lite det med hehe.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp