- Meddelanden
- 36
- Mottagna reaktioner
- 15
- Poäng
- 52
Som frågan lyder, vad är det egentligen som har hänt med dundle? Har SMS-betalfunktionen slutat att fungera helt eller är det bara för mig?
Går ju att välja SMS payment dimoco men inte den andra vanliga, även daopay sms men den är dyrare..Som frågan lyder, vad är det egentligen som har hänt med dundle? Har SMS-betalfunktionen slutat att fungera helt eller är det bara för mig?
Är nog väldigt svårt för dom att kräva tillbaka pengar från ett SMS-köp då dom inte är baserade i Sverige. Är väl om dom skulle försöka polisanmäla för bedrägeri men de skulle nog bli en hel del polisanmälningar då de verkar vara många som gjort dettaDom har åtgärdat problemet idag som pågått i 1,5 mån när man kunde köpa €100 för bara €10 med sms payment funktionen. Dimoco funkar men med rätt pris.. Nu undrar man om dom försöker kräva tillbaka det dom förlorat....
Har du haft svårt att inte köpa €100 för €10? Dom måste ha förlorat tiotusentals med EUR om inte hundratusentals. Med tanke på deras ocker avgifter normalt och så dålig koll på sina system att det tar nästan 2 mån att upotäcka och åtgärda felet så får man faktiskt skylla sej själv. När det är fel på bränslapumparnaa på obemannade bränslestationer å folk tankar mer el mindre gratis här hemma utan atr behöva betala igen senare hoppas jag detta case är avslutat nu.Hoppades på att deras server exploderat så detta vansinne slutar
Hur skulle debiteringen gå till då menar du?Därför hoppas ni förstår att ni kommer få betala för det. Sen att svenska operatörer/ myndigheter låter denna sida vara öppen i Sverige det är en skam
Hur skulle det gå till? Ska dom skicka en faktura till mitt nummer? Dom har ingen aning om vem jag är och dom kan säkerligen inte begära ut information om vem som helst genom att kontakta operatören heller. Men tiden får visa vad som kommer hända. Min gissning är ingentingDärför hoppas ni förstår att ni kommer få betala för det. Sen att svenska operatörer/ myndigheter låter denna sida vara öppen i Sverige det är en skam